תפריט
ראשי | כרטיס מאמן - אלירן מזרחי מאמן נערים א'

כרטיס מאמן - אלירן מזרחי מאמן נערים א'

כרטיס מאמן - אלירן מזרחי מאמן נערים א'
השבוע במדור, תכירו את אלירן מזרחי בן 36, נשוי לנעמה ואבא ל-2 בנות רומי ואגם.
מאמן כדורגל זאת השנה ה-11  השנה מאמן בקבוצת נערים א' וחוץ מהיותו מאמן כדורגל, אלירן הוא גם מורה לחינוך גופני בחטיבת ביניים בהרצליה כבר שנה חמישית,
 
 
איך הגעת למחלקת הנוער של מכבי נתניה?
 
"אימנתי במחלקת הנוער של מכבי חיפה ב-3 שנים האחרונות שהיו מוצלחות מאד עבורי ברמה האישית וגם ברמה ההישגית, אבל בכל שנה תמיד שאפתי לעלות בקבוצות הגיל שאני מאמן, כאשר סשה המנהל המקצועי פנה אליי היה לי ברור שמכבי נתניה זה המועדון שאני רוצה להגיע אליו כדי להמשיך להתפתח ולהתקדם בצורה הנכונה ביותר עבורי כמאמן".
 
משחק שאתה זוכר?
 
 "השנה בני לם, מאמן הבוגרים ואלמוג כהן קפטן הקבוצה -  הגיעו להרצות בפני שחקני הקבוצה שלי ביוזמה חינוכית של המועדון במטרה להחזיר יותר אהדה והזדהות של שחקני מחלקת הנוער לקבוצה הבוגרת.
בני עשה "הסכם" עם השחקנים שהוא מגיע למשחק הליגה שלנו נגד הפועל רעננה ואנחנו מגיעים למשחק הליגה של הקבוצה הבוגרת נגד מכבי תל אביב.
הגענו כל הקבוצה וזכינו להיות במשחק אדיר עם אווירה מדהימה שנתן השראה גם לקבוצה שלנו שאפשר לנצח כל יריבה בכל סיטואציה עם הגישה הנכונה, אנרגיות ואמונה".
 
איזה מסר אתה מעביר לשחקנים שמתאמנים אצלך?
 
"מהרגע הראשון הגדרתי לקבוצה מה חייב להיות ה-DNA שלנו מבחינה מנטלית, טקטית ופיזית בכל משחק וזה תהליך שלקח כמה חודשים שהיו מאתגרים מאד. מבחינתי אין מוטו יוצא דופן, הוא אולי פשוט וברור במילים אבל לא תמיד פשוט ליישום, שאין תחליף לעבודה קשה והתמדה.
כל שחקן בקבוצה יודע שהוא צריך תמיד להיות בגישה של 100 אחוז  בכל רגע שהוא דורך על הדשא, עם משמעת גבוהה ובלי וויתורים עצמיים. בנוסף להיות כמה שיותר מקצוען גם מחוץ למגרש, יש הרבה שחקנים מוכשרים אבל כדי שזה יהפוך למקצוע שלך אתה חייב לעבוד בזה 24/7. אני שמח לראות שהשחקנים מתמידים בגישה הזאת וזה בא לידיי ביטוי כבר השנה".
 
מה זה עבורך מכבי נתניה?
 
"הגעתי השנה למכבי נתניה ואני שמח מאד להיות חלק ממחלקת הנוער של המועדון, יש אווירה של בית חם ופירגון בין המאמנים ובכלל שזה לא דבר שהוא מובן מאליו ובנוסף סשה (המנהל המקצועי של המחלקה) נותן גב מקצועי לכל מה שצריך, יש תנאים טובים להצליח וברור שהכיוון של המחלקה נכון אז כיף להיות חלק מהתהליך הזה".
 
 
מה המטרות שלך העונה?
 
 "המטרות שלי עם הקבוצה השנה לסיים לפחות במקום ה-5 בליגה, ולהגיע לפחות לשלב חצי גמר גביע המדינה שמשם אפשר לחלום בגדול. כמובן שהמטרה הכי חשובה זה שימשיכו מהשנתון כמה שיותר שחקנים לסגל קבוצת הנוער בשנה הבאה, בשאיפה שכמה שיותר שחקנים יצליחו להיות משמעותיים כבר בשנה הראשונה בנוער. בנוסף חשוב לי לציין את הצוות המצוין שעובד איתי ביחד שהם שותפים מלאים לדרך של הקבוצה והתרומה שלהם גדולה מאד מקצועית ובכלל:  רן בר עוזר המאמן שהוא גם המאמן של קבוצת ילדים ג', עוז אלימלך מאמן הכושר וחגית נחמני מנהלת הקבוצה וגם שקד עמירם האנליסט שעוזר לי עם עריכת אסיפות הוידאו"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up