תפריט
ראשי | רגע של נוסטלגיה

רגע של נוסטלגיה

רועי אלגרבלי
רגע של נוסטלגיה
בשבת (19:50) מכבי נתניה תארח את בית"ר ירושלים למשחק במסגרת המחזור ה-16 בליגה. זה הזמן לחזור אל הפעם האחרונה שהקבוצות נפגשו בתאריך ה1.1 במחזור ה-16. 
 
עונת 2010/11, באותה העונה מכבי נתניה סיימה במקום השישי בליגה, מנגד הירושלמים סיימו במקום ה-11. את העונה פתחו הקבוצות במפגש האחת נגד השנייה באיצטדיון "הקופסא". באותו המשחק על אף יתרון ירושלמי מוקדם, הצליחו היהלומים להפוך את התוצאה ל4:1 וניצחון במשחק הראשון לעונה.
 
בפתיחת שנת 2011, בראשון לינואר התארחה מכבי נתניה למשחק חוץ באיצטדיון "טדי" נגד בית"ר ירושלים. מכבי נתניה הגיעה אל המשחק לאחר הפסד 3:0 למכבי חיפה במשחק שקדם למשחק.
 
תאריך: 1.1.2011
שופט: דניאל בר נתן
איצטדיון: טדי
 
הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, עמרי בן הרוש, מריאנו קפוארלה, לאו קרופניק, אוראל דגני, טל מעבי, עדי נמני, חן עזרא, ניר נחום, פיראס מוגרבי ואחמד סבע. 
מאמן הקבוצה: ראובן עטר.
 
הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, כריסטיאן גונזלס, תומר בן יוסף, משה מישאלוף, אבי ריקן, עידן טל, עמית בן שושן, אבירם ברוכיאן, סמואל יבואה וחן עזריאל. 
מאמן: אורי מלמיליאן.
 
בפתיחת המשחק דווקא הירושלמים לקחו את היוזמה וניסו להכניע את קרלוס אריאס ללא הצלחה. בהמשך החצי הראשון מכבי נתניה בהובלת חן עזרא הגיעה למספר הזדמנויות אך לא מצאה את הרשת. 
 
לאחר מספר דקות בחצי השני הגיעה מכבי נתניה להזדמנות הטובה ביותר במשחק, חן עזרא הגיע לאחד על אחד במצב קלאסי לכיבוש שער אך לא בעט מספיק טוב. בדקות הסיום של המשחק הגיעה עוד הזדמנות טובה שאחמד סבע בעט כדור נהדר שכבר הכניע את השוער אך מצא את המשקוף. 
 
בסיומו של המשחק הקבוצות נפרדות בתוצאת תיקו מאופסת. במחזור שלאחר מכן אירחה מכבי נתניה את בני סכנין וניצחה בתוצאה 1:0 משער של ניר נחום.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up