תפריט
ראשי | מאחורי הקלעים

מאחורי הקלעים

רועי אלגרבלי
מאחורי הקלעים
 
פרויקט מאחורי הקלעים פוגש השבוע את ויטה יפה, מזכירת מחלקת הנוער שלנו.
 
איך למעשה התחילה העבודה שלך במכבי נתניה? 
 
"אני אוהדת של הקבוצה מגיל 15-16 בערך והייתי כמה שנים בתור מנהלת קבוצה בנוער ומנהלת באתר הרשמי ואחר כך התגלגלתי להגיע למחלקת הנוער". 
 
האהדה למכבי נתניה זה מהבית או פשוט קרה?
 
"זה פשוט קרה, לא משהו שבא מהבית. הלכתי פעם-פעמיים למשחק ומאז פשוט נדבק החיידק". 
 
איך זה מרגיש כאוהדת הקבוצה לעבוד במועדון?
 
"זה סוג של משאלה שמתגשמת וזה כיף לעבוד במקום שאכפת לך ממנו. אתה מביא מעצמך דברים שאתה לא מביא בדרך כלל למקום שהוא "רק" מקום עבודה. זה משהו שגדלתי עליו וגדלתי לתוכו. זה משהו שהוא כבוד". 
 
מה כולל התפקיד שלך למעשה בקבוצה?
 
"הכל מהכל. רישומי קבוצות ושחקנים, בית ספר לכדורגל וכל מה שמאחורי הקלעים למעשה של המחלקה זה אני. העברות של שחקנים, התנהלות מול ההתאחדות וכל הנושא האדמיניסטרטיבי". 
 
לפעמים בארץ מתלוננים על טיפול במחלקת הנוער - איך את רואה את הטיפול במחלקה במכבי נתניה?
 
"בעשר שנים האחרונות יש השקעה שהיא מורגשת והיא עולה במחלקה. זה משהו שמתגבר עם הזמן, השחקנים מקבלים את כל המעטפת המורחבת: תזונאי, חדר כושר, אימוני העשרה, אימוני כושר וכל המעטפת שנותנת להם שקט שהם יכולים לבוא ולהתאמן ויודעים שיש להם גב. יש להם גם מאמן מנטלי, זה דברים שלא היו פעם - אני הייתי מנהלת קבוצה של שנתון 94 כאשר הם הם היו בנערים א' ולא היה את המעטפת הזו אז". 
 
מה הרגע שהכי זכור לך למעשה?
 
"העונה האחרונה שלנו ב"קופסא". במשחק האחרון כולם נסענו למשחק עם חברים וממש בדרך אתה רואה דמעות בעיניים, שזה רגע מאוד מכונן - המעבר בין "הקופסא" לאיצטדיון החדש זה היה משהו שנחקק בזיכרון. עד היום כאשר אני עוברת באיזור של איפה שהיה "הקופסא" זה צובט בלב". 
 
עבודה במועדון כדורגל כוללת המון דינמיות והמון השקעה - איך הרגשת בהתחלה שלך במועדון?
 
"כל התחלה היא לא פשוטה וזה משהו ששונה לגמרי ממה שעשיתי קודם. זה משהו שהוא דינמי ומשתנה, אין תבנית קבועה ליום עבודה כמו במקום עבודה, פה אתה לא יודע איך היום יתפתח ומה יפתיע. הכל מאוד תנועתי וזורם, אין יום אחד שדומה ליום הקודם - זה משהו שהיה מאוד חדש ולא הכרתי אבל בסופו של דבר זה נתפס". 
 
איך העבודה שלך עם שאר חברי הצוות במחלקת הנוער?
 
"מנהלי הקבוצות הם בעצם הגורם המקשר בין ההנהלה והקבוצה עצמה לבין ההורים והשחקנים. ההתנהלות היא חוויה, מנהלי הקבוצות שלנו הם נמצאים בהתנדבות ונותנים מעצמם מעל ומעבר די 24/7. העבודה היא מאוד זורמת ואפקטיבית, הם פונים אליי אם הם צריכים משהו מבחינת הפורטל של ההתאחדות, כרטיסי שחקן, משחק ואני דואגת להכין ולסדר את זה שיהיה להם לשבתות. כל דבר שהם צריכים מבחינת תפעול מאחורי הקלעים - אנחנו בעצם אלה שמתפעלים את זה טכנית במועדון".
 
מסר לקהל האוהדים
 
"תמשיכו לבוא ולעודד, הקבוצה  לא שווה כלום בלי הקהל שלה". 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up