תפריט
ראשי | נותנים סיכוי!

נותנים סיכוי!

צילום: נוי אורן
נותנים סיכוי!
היום (ד') בצהריים הגיעו שחקני מכבי נתניה לבית הספר "אמירים" בעיר, לאירוע מיוחד של תרומה לקהילה - השקת קבוצת "שער שוויון" בבית הספר. הקבוצה, שהחלה לפעול בימים אלה, פועלת בשיתוף עמותת שער שוויון, עיריית נתניה וכמובן מועדון מכבי נתניה.
 
שחקני הקבוצה -  דני עמוס ועדן קארצב, הגיעו לבית הספר לפגוש את הילדים הנרגשים, חילקו להם את מדי הקבוצה החדשים וקיימו איתם שיחת השראה ומוטיבציה, בה הסבירו להם על חשיבות ההתמדה וההשקעה, גם בכדורגל וגם בלימודים. 
לאחר מכן צפו שחקני נתניה בילדיםהצעירים מתאמנים, ואף החליטו, בצורה ספונטנית, להצטרף אליהם לחלק מהתרגילים. 
 
בנוסף הגיעו להשקה החגיגית גם נציגי עיריית נתניה, ניר יבלונסקי - מנהל אירועים ממחלקת הספורט, מוטי שעיבי - מנהל מחלקת הספורט ואלי דלל, סגן ראש העיר. נציגי העירייה זכו לקבל תעודות הוקרה מילדי שער שוויון, בזכות התמיכה ושיתוף הפעולה הפורה עם העמותה לאורך השנים.
 
דני עמוס אמר באירוע: "תמיד כיף לראות את הילדים ולתת להם את החיבוק מאיתנו, יש לנו אפשרות להגיע ולתרום מהזמן שלנו לקהילה ובשביל החבר'ה הצעירים האלה. הדבר הכי חשוב בתור שחקן כדורגל הוא לייצג את המקום שאתה משחק בו ולא רק להגיע להרוויח משכורת. מכבי נתניה דוחפת אותנו לעזור ולהיות חלק מהקהילה ואני מאוד אוהב שזה לא מגיע רק ממני אלא כחלק מובנה מהדי.אנ.איי של הקבוצה. כיף שיש לנו את הזכות לעשות דברים ששומעים עליהם וגם שלא שומעים, שמח שזה נותן לנו הזדמנות לתת עוד קצת מעצמנו". 
 
על פתיחת העונה של נתניה אמר עמוס: "אני מאוד מאמין בקבוצה הזאת, מאוד מאמין בשחקנים שיש בה מאמין שנמצא את נקודת הקסם הזאת ושהדברים יתחברו לנו. נוכל להציג כדורגל התקפי טוב ושנוכל להביא את הנקודות בסוף היום, אני מאמין מאוד מאוד בדרך של המועדון הזה
 
עדן קארצב הוסיף: "אני מאוד מתחבר לילדים האלה, אני בגילם גדלתי בפנימייה רחוקה מהבית והייתי צריך להתמודד עם המון אתגרים בעצמי. אני חושב שמה שעושים בשבילם פה, שתומכים בהם, מלווים אותם ועוזרים להם להתקדם זה דרך מאוד טובה וזה יכול לעזור להם בעתיד. אני מאוד תומך בעזרה לחברה ומתרגש שיש לי את ההזדמנות לתת מעט מעצמי ומקווה שתהיה לי אפשרות נוספת לתרום למסגרת הזאת. בעבר כששיחקתי במכבי תא הוזמנו לטורניר שער שוויון ומאוד התרגשתי לראות ילדים מתרבויות שונות ומדתות שונות מתחברים בעזרת הכדורגל ותורמים לדו קיום, חשוב שזה יקרה בגיל צעיר. כיף לראות את הילדים נהנים ושיש להם מסגרת איכותית שתומכת בהם".

"שער שוויון" היא תכנית חינוכית, חברתית וספורטיבית השואפת להקנות מסגרת מועילה לילדים ונוער באזורי הפריפריה החברתית של ישראל. הארגון מפעיל קבוצות בבתי ספר, אשר משלבות אימוני כדורגל וטורנירים חודשיים לצד מרכזי למידה לתגבור לימודי ופעילויות חינוכיות להקניית ערכים. במסגרת הטורנירים המחוזיים זוכים החניכים להיפגש עם ילדים מיישובים אחרים ושכונות אחרות, אשר מגיעים מרקעים שונים ולפעמים דתות שונות. בטורנירים מושם דגש על התנהגות ספורטיבית ואף מוענק בסופו גביע "הקבוצה ההוגנת". בשנת הפעילות תשפ"ב השנה ה-13 של התכנית, ישתתפו בה  כ-4,500 ילדים ונערים, גילאי 9-16 בכל רחבי ישראל, ב-300 בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים ותיכונים, מרמת הגולן ועד אילת.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up