תפריט
ראשי | "אין חלום שלא ניתן להגשים"

"אין חלום שלא ניתן להגשים"

"אין חלום שלא ניתן להגשים"
 מפגש מרגש במיוחד נערך אתמול בין שחקן הכדורגל בן ממן ובין שחקני הקבוצה הבוגרת ששמעו את סיפור השיקום הדרמטי שלו.
לפני כשנה בן ממן שחקן מחלקת הנוער של בית"ר טוברוק עבר תאונת אופנוע קשה מאוד, תאונה שבעקבותיה נקטעה רגלו השמאלית, רגלו החזקה שאיתה כבש לא מעט שערים בליגות הנוער.
בן שצלח כל מכשול בשנה האחרונה, מהשלמת בגרויות ועד לשיקום פיזי, הגשים את החלום להמשיך לשחק כדורגל עם נבחרת ישראל לקטועי גפיים.
כיום בן הוא שחקן סגל הנבחרת, מתאמן פעמיים בשבוע, ונוסע לטורנירים בינלאומיים עם הנבחרת, ולאחרונה כבש גול ניצחון נגד נבחרת בלגיה .

חן עזרא: "בן הוא גיבור שהצליח לעבור בשנה האחרונה כל מכשול, אנחנו מעריצים אותך ואתה הדוגמא לכך שאסור לוותר ולהתייאש ושהשמיים הם הגבול"

מאמן הקבוצה בני לם: " נכנסת היום למועדון שהוא בית, ועכשיו הוא גם הבית שלך, הסיפור שלך מעורר השראה שאין כמוהו, כל עזרה שתצטרך בהמשך הדרך אנחנו כאן לרשותך"

בן ממן: "אנירוצה להודות למועדון על האירוח המדהים, המסר שחשוב לי להעביר , זה שלמרות הפציעות והתקופות הקשות כשלא הולך, אסור לוותר ואפשר לצאת מכל משבר"


מועדון מכבי נתניה שמח לארח את בן ממן ואביו שי, סיפורו האישי של בן מעביר מסר חזק לכל שחקן ולכל בן אדם, שהחיים חזקים מהכל. המועדון ימשיך ללוות את בן בהמשך דרכו גם כשחקן וגם בחייו האישיים.

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up