תפריט
ראשי | "אבל אנחנו באים לכל משחק בשביל לנצח"

"אבל אנחנו באים לכל משחק בשביל לנצח"

רועי אלגרבלי
 "אבל אנחנו באים לכל משחק בשביל לנצח"
לאחר ההפסד 2:0 למכבי חיפה ולקראת המפגש נגד הפועל באר שבע ערכנו ראיון עם שחקן הקבוצה כארם ג'אבר. ביום ראשון (31.10) יחגוג ג'אבר את יום הולדתו ה-21, את הופעת הבכורה שלו ערך נגד הפועל באר שבע בנובמבר 2019. את שער הבכורה שלו כבש בניצחון 3:0 בעונה החולפת נגד מ.ס אשדוד. 
 
 
כארם, איך ההרגשה שלך לאחר ההפסד למכבי חיפה?
 
"תחושה של פספוס. באנו למשחק בשביל לנצח אותו, זה לא קל לקבל גול דקה רביעית ואחרי זה צריך לרדוף אחרי מכבי חיפה בסמי עופר עם האוהדים שלה, אבל לא נשברנו והמשכנו להילחם עד הסוף". 
 
איך מתקדמים הלאה ומתכוננים לקראת המשחק נגד באר שבע?
 
"המשחק בסמי עופר מבחינתנו נגמר, עכשיו יש לנו משחק אפילו עוד יותר קשה. זה בבית שלנו, מול האוהדים שלנו שבאים לדחוף אותנו וזה משחק מאוד חשוב לקהל וגם לנו ובעזרת השם אנחנו נשמח את הקהל ונביא שלוש נקודות".
 
הקבוצה חוותה שינוי מאמן בשלב מוקדם, מה בני הביא לקבוצה?
 
"הוא דורש להוציא ממך את הכל. יש גם שיטת משחק חדשה של לחץ שאנחנו לוחצים בכל מגרש נגד כל קבוצה ולא משנה איפה. לא להסתגר מאחורה לחץ כל יריבה ומשחק רק בשביל לנצח. נגד חיפה ראו את זה גם, אבל בסופו של דבר הפסדנו. ברור לכולם שיהיו עוד משחקים שנפסיד השנה, אבל אנחנו באים לכל משחק בשביל לנצח ולשחק את הכדורגל שלנו". 
 
בני לם זה המאמן הרביעי למעשה שמאמן אותך בבוגרים אחרי סלובו ושי + ריימונד, אתה מרגיש שמכל אחד אתה לקחת דברים?
 
"בהחלט. סלובו ושי הם קידמו אותי והעלו אותי מהנוער לבוגרים, גם כשהיינו בתקופה קשה בבוגרים הם לא פחדו ושמו אותי בהרכב ושיחקתי. אצל ריימונד זה מאמן שמביא כדורגל אחר, דברים אחרים ואמר לי דברים שאני אפילו לא יודע. אתה לומד מכל מאמן משהו אחר".
 
איך ההרגשה להיות שחקן משמעותי בנבחרת הצעירה?
 
"אני תמיד גאה לייצג את המדינה שלנו, ועכשיו יש לנו גם סיכוי טוב מאוד לעלות. זה נותן גאווה גם למשפחה שרואה אותך שאתה משחק בנבחרת ואתה מנצח משחקים, כל הכפר שלי גאה בי". 
 
ביחד איתך בנבחרת יש עוד מספר שחקנים מהקבוצה, זה עוזר לכם?
 
"בהחלט. יש לי גם בקבוצה וגם בנבחרת חברים וזה מכניס אותך לעניינים יותר מהר. אוהבים אחד את השני גם בקבוצה וגם בנבחרת - אני לא מרגיש שאני לבד, כל הזמן יש לי חברים שם". 
 
חלק מהשחקנים שאיתך בנבחרת הצטרפו העונה לקבוצה, איך אתה באמת רואה את השילוב בחדר ההלבשה בין המנוסים לצעירים וה"חדשים"?
 
"יש לנו חדר הלבשה שהוא לדעתי הכי טוב בארץ מבחינת השילוב בין הצעירים והמנוסים. אני מנסה ללמוד משיר, אלמוג, דני וחן - לפעמים הם מסבירים לך דברים שאתה לא יודע, אתה לומד מהם ומה הם עשו בקריירה שלהם. אני מנסה ללמוד כמה שיותר באמת בשביל להתקדם ולהיות שחקן טוב יותר".
 
מה השאיפות שלך למעשה?
 
"קודם כל להיות שחקן טוב יותר, זה המקום הכי טוב שאפשר לבקש להיות שחקן טוב יותר כי נותנים לך את כל הכלים שאפשר. וכמובן גם הצלחה בקבוצה, שבעזרת השם נצליח ביחד". 
 
כמה מילים לקהל האוהדים לקראת המשחק נגד באר שבע
 
"תמיד כיף לשחק מול הקהל שלנו, בטח ובטח בבית שלנו.  אני בטוח ב-100 אחוז שאנחנו הולכים לתת את כל מה שיש לנו בשביל לנצח את המשחק הזה ולשמח את האוהדים שלנו כי מגיע להם בתקופה לא פשוטה - אני מקווה שנביא את הניצחון".
 
 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up