תפריט
ראשי | מרימים ליציע / טור אוהדים

מרימים ליציע / טור אוהדים

מיקי ג'אן
מרימים ליציע / טור אוהדים
 
בסופו של דבר אנחנו לוקחים איתנו בתרמיל שלנו בעיקר זיכרונות. לרוב, הם יהיו כאלה שנזכור לנו לטובה או לרעה. רגעים שנגעו בנו, שריגשו אותנו, שהפכו לנו את הבטן. כשזה מגיע לספורט תחרותי ניקח איתנו רגעי הצלחה, ניצחונות, מעמדים גדולים וכמובן תארים.

נולדתי ב-1984, שנה אחרי האליפות האחרונה. מאז יובש. שממה. תואר עדיין לא זכיתי לראות, האמת, כבר לא מצפה, כמו רבים מחברינו ליציע. העובדה הזו מביאה את שבבי רגעי ההצלחה הספורטיביים, כזה כמו שחווינו במוצ"ש האחרון, לענקיים עבורנו. זה קרה איפשהו אחרי השער השלישי של גויאגון: הרגשתי שרצפת הבטון באצטדיון היהלום רועדת וידעתי – יש כאן רגע מכונן.  חוויתי בעבר כבר רגעים כאלה: השער של עמרי בן הרוש במשחק האחרון בקופסא, הפנדל של אורי אוזן מול מכבי חיפה (4:3) במשחק הראשון של רובן כמאמן, המספרת של לירון וילנר בדרך לעונת הישרדות מדהימה ב-2000, שער העלייה של דומיטרסקו בפ"ת ב-99'. רגעים של שכרון חושים.  

איכשהו יצא שכל הכוכבים הסתדרו להם כמו שצריך: הפרידה מאטפלד, ניצחון החוץ בסכנין, פגרת הנבחרת שיצרה געגוע, ובעיקר המינוי של בני. הרחוב הספורטיבי בעיר היה באטרף: השיח בבתי הקפה נע סביב ההכנות למשחק, הכרטיסים נחטפו והייתה הרגשה של משהו חגיגי וגדול מתקרב. הרי בני נתנייתי בדם, אחד משלנו, בשר מבשרנו. חברמן, תמיד מחייך, פתוח, כנה ובעיקר עם הרגליים על הקרקע. המבוגרים שבינינו גדלו עליו כשחקן שהוביל כאן קבוצות לתארים, הצעירים יותר הספיקו לעבור תחת ידיו בבתי הספר לכדורגל או להשאיל ממנו קלטות וידיאו בספרייה שהייתה לו סמוך לתחנה מרכזית. לצעירים ממש, הוא כבר הפך לסוג של אלוהים כמנהל מחלקות הנוער של מכבי וטוברוק.
 
כשהמאמן החדש עלה לדשא, הר הגעש הצהוב (שאפו, תפאורה מדהימה) התפוצץ. נשבע לכם, הצטמררתי. בני הטריף את הקהל עם תנועות ידיים וקיבל אהבה בחזרה. קשה היה שלא להתרגש עבורו. להגשים חלום בגיל 62, כשאתה סבא ועברת כמה תחנות בחיים, זה משהו שכל אדם רוצה. לכן, השילוב של הרומנטיקה הזו יחד עם תצוגת כדורגל מופלאה בחצי השני, יצרה לנו רגע ספורטיבי בלתי נשכח.
 
אנחנו מגיעים למגרש כדי לשבור שגרה, להתפרק מחיי היומיום, להביע רגשות ובעיקר על מנת לחוות רגעי קסם שקורים מעת לעת. מבחינתי, הרגעים האלה הם התארים שלי.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up