תפריט
ראשי | אביב באוויר

אביב באוויר

רועי אלגרבלי
אביב באוויר
לאחר הניצחון הגדול על מכבי תל אביב, ערכנו ראיון עם שחקן הקבוצה אביב אברהם. אברהם בן ה-25 הצטרף למחלקת הנוער של המועדון בגיל 14. בסיומה של עונת 13/14 ערך את הופעת הבכורה שלו בניצחון 2:0 על חשבונה של הפועל רמת גן. את שער הבכורה שלו בליגת העל כבש במחזור הראשון לאחר החזרה לליגת העל בעונת 17/18 נגד הפועל באר שבע.
 
אביב, איך ההרגשה לאחר הניצחון על מכבי תל אביב?
"אני חושב שעשינו ניצחון גדול, נהנינו מזה, אבל מתעסקים בזה קצת יותר מדי - אנחנו כבר עם הפנים קדימה. יש לנו משחק, יותר נכון שני משחקים לא פחות קשים נגד יריבות אולי מהחזקות בליגה, מהר מאוד ירדנו לקרקע וכבר חושבים קדימה למשחק מול מכבי חיפה בסמי עופר ביום שני".
 
איך בעצם יורדים לקרקע אחרי משחק כזה?
"בסופו של דבר בכדורגל אתה צריך מהר מאוד להתעשת. אם אתה לא מתעשת ונשאר באופוריה אז אתה תקבל בראש. אין לנו ברירה בעצם. הצוות התחיל להכין אותנו כבר מיום שני למשחק, הוא עושה עבודה טובה ומוריד אותנו לקרקע כדי לבוא לסמי עופר ולעשות הכי טוב שלנו".
 
איזו קבוצה נראה ביום שני?
"נבוא במטרה לשחק כדורגל התקפי. נעשה את הכי טוב שלנו במטרה לשמח את האוהדים והמועדון אחרי תצוגה כמו מכבי תל אביב. בהחלט הכיוון זה לשחק כדורגל הכי התקפי שיש, לחץ גבוה ולבוא להכריע את המשחק".
 
הקבוצה חוותה שינוי מאמן מוקדם - איך זה השפיע עליך ובכלל?
"בשנים האחרונות זה משהו חדש במכבי נתניה שמחליפים מאמן באמצע העונה. אני יכול להגיד באופן אישי שזה קצת מוזר, שמאמן מגיע וצריך תוך כדי להכיר את השחקנים, עמדות ולעשות עבודה מאוד קשה. בני בא עם האנרגיות שלו ויש לו אנרגיות מאוד טובות, הוא פייטר וווינר ככה שהוא החדיר בנו המון אמונה ואנרגיות חיוביות". 
 
יש הרבה שחקנים צעירים בקבוצה - איך אתה רואה את השילוב בין החבר'ה היותר בוגרים לצעירים?
"זה אחד מהשילובים היותר מוצלחים שהיו בשנים האחרונות. היחס בין המבוגרים לצעירים יוצר חדר הלבשה מדהים ובאמת חדר הלבשה שמח שכיף לבוא לאימונים. הוותיקים באמת נותנים מהניסיון שלהם לצעירים ומלמדים אותם, הצעירים עם אנרגיות טובות ככה שהחיבור בין הצעירים למבוגרים הוא חיבור מהטובים שראיתי".
 
איך זה מרגיש להיות מהשחקנים היותר מנוסים ובוגרים ולהוביל במועדון שגדלת בו?
"כאשר עליתי לבוגרים היו כמה שחקנים שעזרו לי וכיוונו אותי ככה שכל שנה אתה לוקח את הדברים הטובים והפחות טובים. עם השנים המון שחקנים מתחלפים, אז בסופו של דבר אתה לומד לקחת את כל הדברים הטובים ולומד לעזור לשחקנים הצעירים ולדעת לדבר איתם, מה להגיד ומה לא, מתי לעודד - בסופו של דבר זה בא עם השנים".
 
שחקן ומודל לחיקוי?
"אנדרס אינייסטה. מבחינת אופי הוא בן אדם מאוד צנוע.    הוא בן אדם שקט, עושה את העבודה שלו ולא אוהב יותר מדי את הרעש. גם מבחינה מקצועית כמובן - תמיד התחברתי אליו. לנגיעות הקטנות שלו בכדור, הדריבלים וזה השחקן שלי מאז שהייתי ילד".
 
מה אתה שואף להשיג במכבי נתניה?
"המועדון הזה 40 שנה לא זכה בתואר, ועדיין הקהל בא ותומך ומעודד ועושה מנויים. אני רואה את התשוקה של הקהל ובאמת להביא משהו ולשמוח קצת, וכן היינו קרובים לזה בגמר גביע. הדבר שהכי ישמח אותי בזה תואר עם מכבי נתניה. גביע זה הכי ריאלי כרגע, אבל אני לא אתנגד ליותר. מכבי נתניה זה מועדון גדול עם היסטוריה ועבר -  מגיע לקהל לראות הצלחה. גם אני כשחקן וכאוהד הייתי רוצה לראות את מכבי נתניה מביאה תואר - זה יכול להיות מאוד מספק".
 
מה אתה חושב על התמיכה של הקהל?
"הקהל תמיד בא ותומך ומעודד. במשחק האחרון הרגשנו משהו שונה, הרגשנו אנרגיות טובות ובעיקר בגלל בני לם. השחקנים דיברו גם בחדר ההלבשה שהיה אנרגיות מאוד טובות, ויכול להיות שזה גם מה שהוציא אותנו מהפיגור. במשחק האחרון הייתה אווירה מיוחדת שהזכירה עונות יפות, תצוגת עידוד מהיפות שראיתי בשנים האחרונות. היה כיף ואני מקווה שנשמח את הקהל במגרש". 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up