תפריט
ראשי | האנשים מאחורי הקלעים

האנשים מאחורי הקלעים

רועי אלגרבלי
האנשים מאחורי הקלעים
ספר קצת על עצמך?
 
"אני בן 52, נתנייתי לשעבר כיום גר בחדרה. אני הייתי גר ב"עין התכלת", אני זוכר עוד בתור ילדים איך היינו הולכים ברגל עד למגרש "הקופסא" - אני זוכר משחק נגד חיפה שהיה בלאגן ביציעים ולא רצו להכניס, אז התפלחנו מלמעלה ולא הייתי מוכן לוותר על משחק". 
 
התקופה במועדון כנהג
 
"לפני קצת יותר משבע שנים התחלתי לעבוד במכבי נתניה בהתחלה במחלקת הנוער כנהג. כשאייל סגל קנה את הקבוצה, פנה אליי המנכ"ל ניב גולדשטיין ואמר לי שהוא רוצה שאני אהיה הנהג של האוטובוס של הבוגרים, אמרתי לו: "שמע אני כבר הפסדתי בעונה הקודמת", הוא אמר לי שבונים משהו חדש, והכל באמת דופק כמו שצריך היום".
 
איך החוויה להסיע את הקבוצה?
 
"כאוהד, במיוחד בנסיעות הראשונות כל נסיעה הייתי מתרגש, אם מגיעים לפני הזמן אז עוזרים להעמיס את הציוד, כולם חברים ממש כמו משפחה ועוזרים אחד לשני".
 
אירוע מצחיק שקרה בזמן נסיעה עם הקבוצה?
 
"נדמה לי שזה היה בעונה הראשונה שחזרנו לליגת העל נגד באר שבע. היינו בבית מלון שהגענו אליו מהבוקר, אחד מאנשי הצוות של המועדון בזמנו ביקש ממני לבוא לאוטובוס לקחת משם כמה דברים כדי לעשות משהו, היה איתנו עוד מישהו ותוך כדי שהוא  נכנס לתוך התא מטען אני יושב באוטובוס, ואז הבחור אומר לי "טוב בוא נצא אפשר לסגור". אותו איש צוות נשאר בתוך התא מטען לכמה שניות, אנחנו יוצאים, מחפשים אותו ולא מוצאים אותו. אחר כך שחררנו אותו משם, יש כמה דברים מצחיקים וחוויות של אחרי משחקים שחוזרים ומנצחים. גבי בובליל אפילו נסע לי על האוטובוס, גבי הרי כל יכול". 
 
נסיעה למשחק ספציפי שתזכור?
 
"המשחק האחרון מול בני סכנין. כל פעם אתה מגיע למשחקים בכיף, המשחק האחרון זה היה גם בדרך לשם ליווי קדימה ואחורה והיה דריכות כזו. גם בהלוך, ובחזור בכלל אחרי ששמענו מה שהיה, זה היה נסיעה כזאת של - "תן לגמור אותה כבר".
 
שחקן או שחקנים שאחראיים לאווירה באוטובוס?
 
"דני עמוס דואג לאווירה. מבחינת מוזיקה וכאלה עכשיו פחות אולי כי לא היה משהו. לפני כמה עונות פיניש היה עם הבוקסות וכל הדברים האלה. האווירה היא בדרך כלל טובה, לא תמיד יש השתוללויות וכאלה כי לפעמים הם מרוכזים בנסיעה". 
 
מסר לאוהדים ובכלל
 
"מינו לנו מאמן שהוא באמת אגדה בנתניה, ואני מקווה שבאמת יהיו סבלניים בשבילו. זה לא קל הוא בא לרצף משחקים קטלני, אני מאמין אגב שאנחנו נוציא שם 3-4 נקודות לפחות מבין שלושת המשחקים האלה. שנמשיך להיות מאוחדים ביציע וללא מריבות".
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up