תפריט
ראשי | דו קיום של שמחה, אהבה ונתינה

דו קיום של שמחה, אהבה ונתינה

דו קיום של שמחה, אהבה ונתינה
מועדון הכדורגל מכבי נתניה אירח אתמול את ילדי האקדמיה לכדורגל PRO SOCCER  מג'דל כרום למפגש באווירת דו קיום עם ילדי בית הספר לכדורגל של המועדון.
המפגש כלל אימון משותף ומשחקונים. טרם המפגש שוחחו קפטן המועדון אלמוג כהן ובלם הקבוצה איאד מסלאחה  עם ילדי הקבוצות של המועדונים  על נושא דו הקיום בקבוצה הבוגרת ובמחלקות הנוער של המועדון.
 
יובל עזריה עוזר מאמן הקבוצה הבוגרת:  "אנחנו מאושרים לארח את ילדי מג'דל כרום במתחם האימונים, אנחנו כמועדון יכולים לסמן את עצמו כמועדון שהנתינה והרצון זה מה שמנחה אותנו למען הקהילה 24/7 , בלי הבדל דת, גזע ומין, זה לא משנה לנו -יהודים או ערבים, לכולנו הזכות להנות ולחייך ביחד".
 
אלמוג כהן קיבל בברכה את ילדי מג'דל כרום : "אנחנו שמחים לארח אתכם, כדורגל זה שמחה, אהבה ונתינה, אין מקום בכדורגל ובכלל להבדלים על בסיס גזע דת ומין, אני מקווה שנמשיך לעשות עוד ימים כאלה. יש לנו דו קיום אמיתי בקבוצה הבוגרת, יש לנו בסגל לא מעט שחקנים מהמגזר, והם חלק מאיתנו וממשפחת מכבי נתניה".
 
 
מועדון הכדורגל מכבי נתניה רוצה להודות להנהלת האקדמיה PRO SOCCER במג'דל כרום. לאייל ביטון ולסאמר חאליילה  על שיתוף הפעולה המתמשך בין שני המועדונים, ילדי האקדמיה יתארחו במשחק הבית הקרוב מול מכבי ת"א בשבת הבאה.
 
המועדון וההנהלה ימשיכו לחרוט על דגלם את הוקעת הגזענות מהיציעים, וקידום הדו הקיום גם במחלקות הנוער וגם הנושא הקהילה.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up