תפריט
ראשי | ראש בראש

ראש בראש

רועי אלגרבלי
ראש בראש
 
היום (שני) בשעה 20:00 מכבי נתניה תתארח למשחק חוץ נגד הפועל חדרה באיצטדיון נתניה במסגרת המחזור השביעי בליגה. 
 
מכבי נתניה מגיעה למשחק הזה לאחר הפסד 2-1 בדקה האחרונה למכבי תל אביב במשחק האחרון בליגה. לזכות הקבוצה כבש שער עצמי לאחר כדור רוחב טוב של טבארש הפורטוגלי. 
 
פתיחת העונה: 
 
הקבוצה תחפש להשיג ניצחון שני לעונה, לאחר שהניצחון הראשון הושג על חשבונה של קריית שמונה בתוצאה 2-0 משערים של איתמר שבירו ובר כהן. 
 
היריבה: 
 
הפועל חדרה מגיעה עם חיים סילבס על הקווים וללא ניצחון מפתיחת השנה. הקבוצה עשתה 3 תוצאות תיקו אשר הביאו לה את שלושת הנקודות במאזנה נגד היריבות הפועל חיפה, הפועל ירושלים ועירוני טבריה. 
 
סך הכל כבשה חדרה שלושה שערים מפתיחת העונה ואותם כבשו: דוניו, דיבי וסנגרה. מנגד ספגו האדומים שמונה שערים מה שמוביל למאזן שלילי בחמישה שערים. 
 
קהל: 
 
בעקבות הקלות בהנחיות פיקוד העורף אושרו למשחק נגד חדרה 2,000 צופים. בתחילה קיבלה הקבוצה 800 כרטיסים ולאחר מכן הייתה הקצאה נוספת של 500 כרטיסים נוספים, המכירה לבעלי מנויים בלבד.
 
מסיבת העיתונאים: 
 
טרם המשחק נערכה מסיבת העיתונאים הקבועה בה השתתפו מרקו בלבול ועומר ניראון. 
 
מרקו בלבול אמר לפני המשחק: ״משחק סופר חשוב נגד קבוצה שיודעת להקשות על היריבות שלה. מהצד שלנו אנחנו צריכים להעביר את העבודה הקשה שלנו באימונים לתוצאות ולהתחיל להביא את הסגל האיכותי שיש לנו פה לדרך של ניצחונות.״
 
השוער עומר ניראון הוסיף: ״אנחנו תמיד מסתכלים קדימה ורואים מה אפשר לשפר וללמוד. התכוננו למשחק הזה כמו לכל משחק, עבדנו קשה, נשארנו חיוביים ונעשה כל מה שצריך כדי להביא את הנקודות במשחק.״
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
8 הפועל באר שבע 3 4
9 הפועל קרית שמונה 3 3
10 מכבי פ"ת 3 3
11 עירוני טבריה 3 3
12 הפועל חדרה 3 2
13 הפועל ירושלים 3 1
14 מכבי נתניה 3 0
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up