תפריט
ראשי | מרימים ליציע / טור אוהדים

מרימים ליציע / טור אוהדים

עדי יבלונסקי
מרימים ליציע / טור אוהדים
איזו עונה עוברת עלינו! התחלנו טוב דווקא לדעתי - חזרנו ליציע המערבי וסופסוף רואים את השחקנים מקרוב ולא צריך לכוון עליהם את הזום של מצלמת הטלפון כדי להבין מי מתחמם.

אבל אז העונה החלה ואיך לומר בעדינות? אני קצת מחכה שתיגמר כבר. בחיפה ראינו קבוצה אנמית ולא מרגשת. סלחנו, כי זה היה משחק ראשון ועוד בחוץ. נגד נוף הגליל אני מודה שכבר לא נשארתי עד הסוף...

מכת הפציעות שהגיעה למועדון לא מוסיפה לנו האוהדים אבל פה הסוויץ' - להיות אוהד זה ללכת אחרי הקבוצה באש ובמים ואם יש משהו שאפשר להגיד עלינו האוהדים של מכבי נתניה, הוא שאנחנו נמצאים עם הקבוצה באש ובמים, אבל בעיקר באש... ככה זה אוהדים! זה כמו להיות מאוהב רק שבמקום שהיישות אליה אנו לוטשים עיניים היא דמות אנושית, הרי האהדה היא משהו מוזר יותר- האהדה היא לחולצה ולסמל והיא מוטבעת עמוק בתוכנו.

אני חוששת מהעונה הזאת אבל יחד עם זאת אני נשארת אופטימית כי אני כזאת מטבעי- אני חושבת שיש לנו שחקנים מצוינים בסגל שיכולים להצעיד אותנו קדימה עם הכוונה נכונה. אני לא מאלו שמבקשים לפטר אחרי מחזורים ראשונים כי אני כן מאמינה שדברים יכולים וצריכים להתחבר. רק אחרי מחזור 10 אני מבינה על באמת לאן הרוח נושבת ורק אז מעזה להתבטא בנושא וגם זה בערבון מוגבל.

אני בעד סבלנות וכן, אני יודעת שזה מצרך קשה לנו כישראלים ועוד יותר לנו כאוהדים .שלא יהיו אי הבנות, אני לא מבקרת אוהד שחושב אחרת ממני וכבר רואה את ה"ברוך"! אחד מאיתנו בטוח יהיה צודק בסוף העונה כשיכריז בקול- אמרתי לך! אני רק מקווה שזה לא יהיה הוא...
 
 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up