תפריט
ראשי | אינתי עומרי

אינתי עומרי

רועי אלגרבלי
אינתי עומרי
 
 
 
אחרי שכבש את שערו הראשון העונה בליגה במשחק האחרון, ערכנו ראיון עם קשר הקבוצה עומרי גאנדלמן. גאנדלמן בן ה-21 ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת במחזור ה27 של עונת 19/20. בעונה החולפת כבש שער אחד אליו הוסיף גם בישול.
 
עומרי איך ההרגשה לכבוש שער ראשון לעונה בליגה?
 
"תמיד כיף להבקיע, הבקעתי גם בגביע הטוטו אבל להבקיע שער ראשון בליגה זה כיף, כמובן שהיה יותר טוב אם היינו בסופו של דבר יוצאים עם שלוש נקודות".
 
איך עובדים כדי לתקן את המשחק האחרון ובכלל את הפתיחה?
 
"אני יכול להגיד שאמנם לא יצאנו עם שלוש נקודות אבל כן יצאנו עם תחושה שעשינו הרבה דברים טובים במשחק. עבדנו על הדברים שלא עשינו טוב  השבוע ואנחנו מתקנים כדי שנבוא לחדרה מוכנים".
 
כשחקן נוער שעלה לבוגרים, איך אתה רואה את השילוב שלך בקבוצה בשנתיים האלה?
 
"זו עבודה יומיומית כדי להשתפר, להשתלב וללמוד. זה כיף שיש לך את השחקנים ללמוד מהם שאתה עולה מהנוער לקבוצה עם אלמוג כהן, חן, שיר, דני, אביב שעשה את הדרך הזאת והיה גם את גבי. אלה שחקנים שאתה יכול ללמוד מהם, לדבר איתם ולהתייעץ איתם".
 
הזכרת את אלמוג, אתה מקבל ממנו את העזרה וההכוונה בדברים המקצועיים והמנטליים?
 
"ברור, אלמוג זה מודל לחיקוי בין הטובים שאתה יכול ללמוד ממנו ולדבר איתו. הוא אוזן קשבת וברגע שמשהו מפריע לך, גם הדבר הכי קטן שאתה רוצה או חושב איך לעשות אותו - שואל את אלמוג, הוא מבין והוא עבר את זה. הוא מסביר באהבה ובכיף, והוא לפעמים יוזם ובא ומייעץ לך ועוזר, זה באמת כיף שיש מישהו בקבוצה שעבר כל כך הרבה ויש לך את הזכות ללמוד ממנו ולהתייעץ איתו".
 
מודל לחיקוי בחו"ל שאתה מסתכל ולוקח ממנו דברים?
 
"אבא שלי ברזילאי, אני בא מבית ברזילאי אז אצלנו אוהבים את רונאלדיניו במיוחד. אם אני מסתכל יותר על סגנון אז קאקא, אני יכול להגיד שראיתי הרבה סרטונים שלו בתור ילד. אני אוהב בעיקר להסתכל על שחקנים כמו סטיבן ג'רארד, למפארד, פויול ומאלדיני - שהם שחקנים מנהיגים באופי שלהם ושחקני נשמה".
 
מספר שחקנים מהקבוצה נמצאים איתך גם בנבחרת הצעירה, זה עוזר לך ולכם בכלל?
 
"בזימון האחרון היינו ארבעה, עדן הצטרף אלינו שם. זו אווירה שונה מבקבוצה אבל עדיין יש לנו את הביחד שלנו ואת הבדיחות שלנו"   
 
איך ההרגשה להיות שחקן משמעותי בנבחרת הצעירה?
 
"תמיד כיף ללבוש את המדים של הנבחרת. זה מרגש לשיר את ההמנון, לעלות למשחק בפולין, בבולגריה ועכשיו יש לנו גרמניה. זה כיף ומרגש, זה נותן לך דרייב. זו אווירה שונה גם שזה משהו שגם נותן לך איזה בוסט".
 
הסגל השתנה הרבה, איתו גם הציפיות - מה צפויים לראות השנה ממכבי נתניה?
 
"הסגל השתנה, אני חושב שיש סגל מאוד טוב, מאוד איכותי, מאוזן ואני מאמין שהדברים יתחברו ונצליח להביא את הדברים לידי ביטוי על המגרש, ולעוף קדימה וזה מה שכולם מתכננים ומקווה שזה באמת יצא לפועל כמה שיותר מהר".
 
מה אתה שואף להשיג?
 
"קודם כל זה להצליח עם מכבי נתניה, לעמוד במטרות שלנו. להפוך להיות שחקן מוביל בקבוצה ומנתניה לאירופה בעזרת השם".
 
כשחקן צעיר, איך העבודה שלך עם מאמן כמו ריימונד מבחינת הנושא של האימונים?
 
אני חושב שבתור שחקן צעיר זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לשחקן שעולה לבוגרים ומשתלב, מאמן כמו ריימונד רק יכול לעזור לך. הדרך שהוא מסתכל על המשחק, הוא מביא לך כל כך הרבה דברים ומשפר אותך, ההבנה שלו בדברים הקטנים שגורמים לך בעצם להבין כמה זה יכול לעשות את ההבדל. בהרבה אימונים אתה יוצא ואומר "אני באמת מרגיש שהשתפרתי היום", זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לשחקן צעיר לדעתי".
 
ספר מעט על עונת הפריצה שלך בנוער, איך התחילה העלייה שלך לבוגרים?
 
"זה התחיל עוד עם סלובו ושי. התחלתי את העונה בבוגרים, יצאתי איתם למחנה אימון וידעתי שאני אשחק בנוער גם. מההתחלה שמתי לעצמי מטרה שזו הדרך שלי בעצם להגיע לבוגרים. אמנם אני אתאמן עם הבוגרים אבל אני צריך להוכיח בנוער, כי אני מתאמן עם הבוגרים אז ישימו עליי עין ויראו אותי. היה לי את הזכות להיות קפטן בקבוצה, והייתי בא ומנסה להנהיג את הקבוצה ולהראות דומיננטיות ואני שמח שהצלחתי לבוא לידי ביטוי וזה מה שהקפיץ אותי לקבוצה הראשונה".
 
 
איחולים לך, לקהל ובכלל?
 
"קודם כל חג שמח, שיהיה לנו שנה טובה, של הצלחות, שהאוהדים יבואו למגרשים ויתמכו בנו כי בסופו של דבר אנחנו רוצים לרצות אותם שייהנו, עם כדורגל טוב, עם תוצאות טובות ושנעשה עונה טובה בעזרת השם".
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up