תפריט
ראשי | סיכום המשחק - מכבי פתח תקווה

סיכום המשחק - מכבי פתח תקווה

סיכום המשחק - מכבי פתח תקווה
 
ביום ראשון פגשה מכבי נתניה את מכבי פתח תקווה למשחק השני של הקבוצה במסגרת שלב הבתים של גביע הטוטו. הקבוצה הגיעה למשחק לאחר הפסד 2:0 לעולה החדשה הפועל ירושלים.
 
הרכב מכבי נתניה: עמוס, ג'אבר, כהן, שלמה, סחוביץ', גנדלמן, אברהם, אינו, אבו אלשיך, מזרחי וזלטאנוביץ'. 
 
עלו מהספסל: נפתלי בלאי, שיר צדק, יובל שדה, גבי קניקובסקי ומאמון קשוע. 
 
הרכב פתח תקווה: ינקו, כהן, הינדי, בלוריאן, לוי, דומביה, אולסק, רייכרט, אדניי, רונן וממן. 
 
 
בדקה ה24 איהב אבו אלשיך השתלט על כדור שהגיע משחקן מכבי פתח תקווה, עבר את השוער והעלה את הקבוצה ליתרון 1:0. לאחר מספר דקות בחצי השני, כארם ג'אבר הוציא כדור רוחב שמצא את איגור זלטאנוביץ' שכבש את שער הבכורה שלו בישראל והכפיל את התוצאה. 
 
בדקה ה72 ינון אליהו צימק את התוצאה עבור המארחים מכדור קרן. ארבע דקות לאחר מכן גבי קניקובסקי הרים כדור קרן שמצא את ראשו גנדלמן שקבע את תוצאת המשחק - 3:1 מכבי נתניה. 
 
במשחק הבא של שלב הבתים מכבי נתניה תארח את הפועל תל אביב. 
 

לקראת המשחק:

מכבי נתניה תצא למשחק חוץ נגד מכבי פתח תקווה במסגרת המחזור השלישי (השני עבור הקבוצה) בשלב הבתים של גביע הטוטו. 
 
במחזור הקודם: 
במחזור הקודם של גביע הטוטו מכבי נתניה פתחה את דרכה באופן רשמי לעונה. הקבוצה הפסידה בתוצאה 2:0 לעולה החדשה הפועל ירושלים. 
 
הכר את היריבה - מכבי פתח תקווה: 
 
בעונה שעברה סיימה פתח תקווה במקום החמישי עם 46 נקודות. מלך השערים היה ליאל עבדה שכבש 12 שערים, ועזב את הקבוצה. 
 
מה עשתה עד כה בטוטו? 
הפסידה במחזור הראשון 1:0 להפועל תל אביב, וניצחה במחזור הקודם 2:0 את בית"ר ירושלים. 

לקראת המשחק שוחחנו עם המאמן ריימונד אטוולד:


"המשחק האחרון היה משחק מתסכל. התחלנו את המשחק מצויין, עם לחץ רציף וגבוה על היריבה בחצי שלהם ויצרנו מצבים כדי לכבוש יותר משער אחד. זה היה מאוד מתסכל בשבילי, בשביל הצוות ובשביל השחקנים לא לכבוש, ומנגד לספוג שער, כאשר אנחנו היינו הקבוצה אשר הגיע לה לכבוש. זה חלק מהכדורגל, אתה צריך לכבוש או שתספוג.
 
הרבה אוהדים כתבו לי השבוע להמשיך בדרך של הקבוצה והמועדון, ואני מודה להם על כך כי אני מאמין שזוהי הדרך. כדורגל הוא משחק אמוציונלי, ולמרות שכולנו נשלטים על ידי אמוציות מדי פעם, כולנו צריכים לזכור כי אנחנו ביחד, עם מטרה משותפת שהיא הצלחת המועדון. הקבוצה שלנו בשלב בניית הביטחון ולכן אגן על השחקנים והצוות שלי תמיד. 
 
במשחק הקרוב ננסה קודם כל לנצח, אבל חשוב מזה, נמשיך להשתמש במשחקי גביע הטוטו כדי להתאמן על פילוסופיית המשחק ולתרגל את הרעיונות שאנחנו חושבים עליהם על מנת להגיע מוכנים לליגה. לכן נמשיך לקחת סיכונים ולשחק בקצב גבוה, גם כשמדובר בשלב מוקדם של העונה. אנחנו לא רוצים רק לנצח, אלא לנצח ולצבור ביטחון תוך כדי תרגול הדברים שנעשה כל העונה. 
חשוב לכבוש ראשונים, כי זה אומר שהיריב צריך לקחת יותר סיכונים. זה מגדיל את הביטחון אצל השחקנים ופותח את המשחק. לנצח לא יהיה קל כי היריב ינסה לעצור אותנו מלשחק את הכדורגל שלנו בכל האמצעים. אלו בדיוק המשחקים שבהם אנחנו צריכים להתרגל ולתרגל את המצבים האלו.
 
מכבי פתח תקווה השקיעו הרבה ורוצים להמשיך בדרך הנצחונות. זה עלינו לצאת למגרש, לשחק אטרקטיבי בהתקפה, אך עדיין להישאר יציבים בהגנה ולהקשות על מכבי פתח תקווה. כולנו, כולל אותי, הצוות והשחקנים מאוד מתוסכלים מהמשחק האחרון אז אנחנו באים במטרה לנצח!"



שריקת פתיחה: 20:30
מחיר כרטיס: 60 אחיד
שידור: ספורט 4
כניסה בהתאם להנחיות התו הירוק

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up