תפריט
ראשי | טור אישי - ריימונד אטוולד

טור אישי - ריימונד אטוולד

ריימונד אטוולד
טור אישי - ריימונד אטוולד
הרשו לי לפתוח את דברי ולהגיד בשם השחקנים, הצוות, ההנהלה ובשמי כמה חסר לנו השחקן ה12 - האוהדים! שמעתי כל כך הרבה דברים נהדרים עליכם, והעובדה שעוד לא נפגשנו מעציבה אותי מאוד. 
לשחק באצטדיונים ריקים, בלי העידוד והדחיפה שלכם ושלכן, זה דבר נורא. אנחנו יכולים רק להתפלל שתותר כניסת קהל בהקדם ושהבלאגן, כמו שאתם קוראים לזה, יסתיים סוף סוף. בבקשה שימרו על עצמכם היכן שלא תהיו!
לאחר לוח זמנים צפוף במיוחד, שבשיאו חמישה משחקים ב- 14 ימים, הגיע הסיבוב הראשון לסיומו. על אף שאנחנו מאוכזבים מאוד משני ההפסדים האחרונים, אנו אופטימיים מאוד לגבי היכולת שלנו להשתפר בסיבוב הבא. 
 
עבורי, הסיבוב הראשון נועד להטמעת פילוסופיית הכדורגל שאנחנו רוצים לראות במועדון. הצבנו בתחילת העונה מטרת על: לשחק כדורגל שיגרום לאוהדים שלנו להנות, וחשוב מכך – להיות גאים בקבוצה ובמועדון. הנחלנו סגנון משחק אנרגטי ולוחץ, אשר התבטא ב- 17 נקודות ומאזן של 4/5/4 ניצחונות/תיקו/הפסדים, במהלכם הבקענו 22 שערים - מקום שלישי בליגה. אנחנו מתאמנים בצורה אינטנסיבית מאוד ע"מ להשתפר כקבוצה ולעמוד במטרת העל שלנו, ולא פחות חשוב, על מנת להפוך את השחקנים שלנו לשחקנים טובים יותר. אנחנו עדיין לא שם, אך מתקרבים ליעד מדי שבוע.
 
לצד השחקנים הותיקים שלנו, שלקחו אחריות מקצועית וחברתית אדירה מתחילת העונה ומהווים את עמוד התווך של המועדון, יש לנו קבוצה צעירה למדי, עם מוטיבציה גבוה מאוד ללמוד ולהשתפר ככדורגלנים. לכן, אני כל כך שמח לראות אותם מתמודדים עם האתגרים על בסיס יומי, ואני גאה לראות איך השחקנים הותיקים שלנו עוזרים, תומכים ומדרבנים אותם לאורך התהליך. אני גאה לומר שיש לנו חדר הלבשה בריא, אשר נהנה מהאינטנסיביות והדרישות באימונים ומהצורה בה אנו רוצים לשחק – עם הרבה אומץ, לחץ גבוה, ותמיד לנסות לשחק כדורגל ולהניע את הכדור, לא משנה מי היריבה. זה לא נועד רק כדי להציג כדורגל טוב לקהל, אנחנו באמת מאמינים שזו הדרך לנצח ברוב המשחקים. 
חלון ההעברות של ינואר בפתח, וכרגיל, עולות שאלות בכל מקום לגבי חיזוק הסגל.
 
אתחיל בלומר שההנהלה ומחלקת הסקאוטינג עובדים מבוקר עד ערב בחיפוש אחרי פתרונות יצירתיים בתקופה מאתגרת זו. זה לא סוד שהתפרצות הקורונה אילצה אותנו להסתגל למציאות חדשה, בה אנו נאלצים לקחת סיכונים גדולים יותר מבחינת רכש על מנת לעמוד במסגרת הכלכלית, כמו שהיה בקיץ האחרון. מציאות זו עדיין מרחפת מעל ראשנו, מה שאומר שהחורף נעמוד באותו האתגר בדיוק. 
לפעמים נצליח, לפעמים נכשל, אך אני מבטיח לכם דבר אחד - לא נחתים שחקנים רק כדי לומר "החתמנו שחקנים  חדשים". אם לא נחשוב ששחקן מסויים יהווה שידרוג לסגל, נמשיך במדיניות שלנו: מתן הזדמנות לשחקנים הצעירים שגדלים אצלנו באקדמיה - בהנחה שהם מוכנים לכך כמובן. גיל עבורי הוא לא פקטור בבחירת שחקנים - איכות כן, במיוחד כשהיא מגיעה עם לב צהוב. אני תמיד אעדיף שחקני בית מוכשרים על פני שחקנים זרים שאינם שדרוג מהותי, כמו שאתם יכולים לראות בשילוב של עמרי, יובל, אלעד, רוי, רותם וירין השנה, והעובדה שאנחנו משחקים עם סגל השחקנים הצעיר ביותר בממוצע בליגה (24.4 שנים). אלו לא רק מילים יפות, ככה אנו רוצים לראות את המועדון בעתיד – מועדון אשר יודע לייצר לעצמו שחקנים, בדיוק כפי שהיה בימיו הגדולים.
 
לקראת הסיבוב השני, המטרה העיקרית שלנו היא יציבות. היו לנו כמה הופעות טובות, והיו לנו כמה פחות טובות. ככל שהעונה התקדמה, ראינו את היריבות מסתגלות לשיטת המשחק שלנו, ומקשות עלינו לפתח את המשחק שאנו רוצים. בחלק המשחקים מצאנו פתרונות, בחלק לא - אך אני יכול להבטיח לכם, האוהדים, שאנחנו עובדים קשה מאוד כדי לשפר את האספקטים האלה.
אף אחד בסגל שלנו, שחקנים ואנשי צוות, לא שמח מהמיקום שלנו בטבלה כרגע – אך אנחנו בטוחים שנגיע לאן שאנחנו רוצים להגיע אם נמשיך לעבוד בקצב. וכפי שאנחנו עובדים קשה באימונים, כך אנו עובדים קשה במשרדים למצוא פתרונות יצירתיים לחיזוק הסגל במקומות שצריך. 
 
קצת על עצמי כמאמן - אני פשוט אני. אני עושה את הדברים שאני, יחד עם הצוות שלי, חושבים שהם הטובים ביותר עבור המועדון והקבוצה. ההחלטות שלי נקיות ואינן מושפעות מלחצים חיצוניים. ככה אני.
אני לא עוקב אחרי כתבים, אני נמנע מהלחץ והרעשים של הדעות הציבוריות – מכיוון שכך אני יודע שגם אם אכשל, אכשל בדרך שאני בחרתי, ולא בדרך של אחרים. זהו לקח חשוב שלמדתי כשדיברתי, או יותר נכון הקשבתי, ליוהאן קרויף האגדי, שבפגישה של שעתיים וחצי טרח להבהיר לי – תעשה דברים בדרך שלך.
 
עם זאת, אין מבקר גדול יותר כלפיי, מאשר אני עצמי. אני תמיד תוהה עם עצמי לגבי החלטות שעשיתי, 
האם הם היו הנכונות ביותר. התוצאות לא תמיד מעידות על כך - "אל תתעוור מלוח התוצאות", אנחנו אומרים בהולנד. זו הסיבה שהביאו אותי לנתניה מלכתחילה, וזו הדרך שאני מאמין שתביא אותנו להצלחה המיוחלת. 
אני ממש מקווה שנוכל לעשות את זה ביחד, כלומר אתכם, האוהדים והאוהדות, איתנו באיצטדיון. אמרו לי שיש לנו את האוהדים הטובים ביותר בארץ. אני ממש עצוב שטרם זכיתי לראות זאת בעצמי. אך תנו לי להיות ברור - אנחנו, השחקנים, הצוות המקצועי ואני, צריכים את התמיכה שלכם, גם ממרחק. אנרגיה חיובית מגיעה רחוק!
השנה החדשה בפתח, ואיתה הסיבוב הבא. אני מצפה לחזור לדרך שהביאה לנו ניצחונות. היריבות שלנו צריכות להיזהר - אנחנו באים בכל הכוח לקחת את הנקודות!
מאחל לכם שנה טובה, ביטחון ובריאות בימים מסוכנים אלו. 
יאללה נתניה!!!

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up