תפריט
ראשי | לקראת המשחק - הפועל ב"ש

לקראת המשחק - הפועל ב"ש

לקראת המשחק - הפועל ב"ש
שבת (19:15) תארח מכבי נתניה את הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה14 שיפתח את הסיבוב השני של הליגה. 
 
הפעם האחרונה שמכבי נתניה אירחה את הפועל באר שבע נגמרה בתוצאת תיקו 1:1, סרטון המשחק: 
 
 

ראיון עם מאמן הקבוצה, אטוולד, לקראת המשחק:

 
זו הפעם השנייה העונה שאתם לא מצליחים לנצח בארבעה משחקים ברציפות, איך אתה מסביר את חוסר היציבות הזה מלבד העובדה שיש לך סגל צעיר כי אתה גם תמיד טוען שזה לא תירוץ, ואיך אפשר לחזור ליכולת ולריצה של תחילת העונה?
 
 
שיחקנו את חמשת המשחקים האחרונים ב-14 ימים, ביניהם משחקים נגד מכבי פ“ת, מכבי ת“א ומכבי חיפה. בכל המשחקים האחרונים, למעט זה נגד מכבי חיפה אני חושב שהיינו העדיפים אך עדיפות לא מבטיחה שנשיג את הנקודות. 5 משחקים ב-14 ימים זה דבר קשוח לכל קבוצה אך במיוחד לקבוצה צעירה עם מעט נסיון כמו שלנו. באנגליה גם משחקים כך, אך שם מדובר בסגלים של 30 שחקנים שוויםת מה שלנו אין. עשינו כל מה שיכולנו בסדרת המשחקים, וכמו שציינתי בראיונות, הגענו למצבים שלא ניצלנו, מה שאומר שאסור לנו לעשות טעויות בהגנה שלצערי עשינו ועלו לנו בהפסדים.?אז מה שצריך להעשות זה קודם כל לכבוש שערים ולנצל את המצבים אליהם אנחנו מגיעים והגנתית, לעצור את היריב מלהגיע לרחבה שלנו. נעשה את זה רק במאמץ קבוצתי. אני שונא להפסיד או לא לנצח אבל אנחנו צריכים להמשיך ללכת בדרך שלנו על מנת להשיג תוצאות טובות יותר.
עבדנו על שני הדברים במהלך כל השבוע, שסוף סוף היה שבוע אימונים ”רגיל“. מחכים לאתגר בשבת כי אנחנו עוד זוכרים את מה שקרה בסיבוב הראשון, נבוא לנצח.
 
 
 
 
באיזה עמדות אתה מתכוון לחזק את הקבוצה בינואר? כמה שינויים אתה חושב שתוכל לעשות מבחינה תקציבית? האם תהיה חייב לשחרר שחקנים כדי להביא אחרים במקומם?
 
אלו הזמנים שבהם מדברים על הבאת או שחרור שחקנים. התקשורת, סוכנים, שחקנים בעצמם. הם מדברים כי זו חלק מהעבודה שלהם, למלא ידיעות, לקדם שחקנים או ”להדליק“ מועדונים על שחקנים כאלו או אחרים. העדיפות שלי היא לקדם את השחקנים הקיימים בסגל כשברקע מחלקת הסקאוטינג עובדת על מנת לאתר הזדמנויות. אנחנו עובדים קשה כמועדון על מנת לשפר את השחקנים הקיימים, דבר אשר לוקח זמן, ובמקביל מחפשים הזדמנויות לחזק את הסגל, אם יצוצו. נפעל רק במגבלות שיש למועדון שלנו. עד שלא נמצא הזדמנות וננצל אותה, זה יהיה לא מכובד לדבר על שמות או עמדות.


מאירועי הסיבוב הראשון: 
בסיבוב הראשון התארחה הקבוצה למשחק חוץ נגד הפועל באר שבע והפסידה בתוצאה 3:2. 
 
גבי קניקובסקי ורון אשכנזי כבשו לזכות הקבוצה. 
 
ההרכב שפתח: עמוס, וייר, אזולאי, גנדלמן, סחוביץ', שחף, אברהם, כהן, עזרא, קורין וקניקובסקי. 
 
 
הפועל באר שבע | הכר את היריבה: 
 
מקום: 5.
כמות שערים: 20.
מלך שערים: אנתוני וראן (6). 
מלך בישולים: סינטאיהו סלליך (4).
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up