תפריט
ראשי | טור אישי מהיציע - אוהד אנגלשטיין

טור אישי מהיציע - אוהד אנגלשטיין

טור אישי מהיציע - אוהד אנגלשטיין
אני אוהד אנגלשטיין, יליד 1975,  אוהד שרוף של הקבוצה, אך לא תמיד היה כך. כשהייתי בן חמש אחי ואני שיחקנו בילדים של הפועל כ"ס ובמשך כשנתיים נסעתי למשחקים עם הקבוצה הבוגרת באוטובוס השחקנים בשל הקשר החם שהיה לאחי ולי עם שאולי מהנהלת כ"ס ושחקני הקבוצה. הייחס שקיבלנו היה מעולה מהשחקנים והצוות המקצועי והרגשנו שם בבית והייתי אוהד הפועל כפר סבא מהמניין, כמו אחי. בשנת 82 כשהייתי בין שבע כ"ס פגשה את נתניה בשנה שכפר סבא "גנבה לנתניה את האליפות במחזור הסיום ופתאום כמו הסתנוורות, באופן שאני לא יכול להסביר במילים החלטתי לעבור לאהוד את מכבי נתניה, מאז ועד היום הכול היסטוריה!!!
אבא שלי כילד עלה על החומות של המגרש של הפועל חיפה כחיפאי באצטדיון  בקרית חיים המוטולוגי, מה שאומר שיש לי בית מורכב מאח אוהד שרוף של הפועל כ"ס, אבא אוהד הפועל חיפה ואני מאז גיל 7 רק נתניה!!!
למשחקים נסעתי בטרמפים כילד מהוד השרון ולא וויתרתי על משחק גם כשיצאתי חמש ושש שעות לפני פתיחתו.
בשלוש שנים האחרונות גידלתי שותף לאהבה ומאז גיל שנתיים מי שכולם מכירים בכינוי "הנסיך דור" חלק בלתי נפרד מהעשייה, האהבה שלו לקהל, האהבה שלו לשחקנים, לסמל ולאווירה וכמובן מנוי וכיסא קבוע שרכשתי עבורו.
תקופת הקורונה המאתגרת את העולם לא מנעה ממני לחדש את המנוי של הנסיך דור ושלי וזאת גם עם לא יהיה קהל במגרשים עד סוף העונה ורק בשביל האהבה הגדולה שלנו והשיוך למועדון!
נמשיך בחינוך דורות נוספים למען לבנות משהו חדש וגם ברגעים הכי קשים לעולם לא נעזוב!!!
...

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up