תפריט
ראשי | חידון ראובן עטר

חידון ראובן עטר

חידון ראובן עטר
בכל מקום שהוא היה בו - התאהבו בו מיד. איך אפשר היה אחרת? מכבי חיפה, הפועל חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל פתח תקווה. ברגע שלבש את החולצה, הפך ברגע אחד לשחקן האהוב על כולם. אבל זה לא מה שהיה מיוחד באמת בו. הרי שחקנים גדולים תמיד מקבלים אהבה. לא. מה שייחד אותו, אולי יותר מכל שחקן אחר בתולדות הכדורגל הישראלי, זה היותו קונצנזוס. לא רק אוהדי קבוצתו אהבו אותו, אלא אוהדי היריבה סגדו לו.
בכל פעם שנגע בכדור, האוויר התמלא באווירת "וואו". קסם הולך לקרות. אי אפשר היה לכעוס. אי אפשר היה שלא להתאהב.
לכן, לקראת המשחק מול הפועל חיפה, בה כיכב וכבש כמה מהמופלאים בשעריו, החלטנו להקדיש את החידון לאיש, האגדה, הקסם - ראובן עטר.

למעבר לחידון - לחצו כאן

ראובן עטר הגיע למכבי נתניה בעונה 2002/03, תחת הדרכתו של המאמן גילי לנדאו. למין הרגע הראשון הוא גרם לכולם להתאהב - בישולים גאוניים, שערים גאוניים אפילו יותר (האגדה מספרת שהצ'יפ מול הפועל כפר סבא נגע בירח לפני שירד ברכות לרשת), ואינסוף רגעים בלתי נשכחים, מרוכזים בחצי עונה מופלאה. 


צפו ברגעים הגדולים של ראובן במכבי נתניה כשחקן:



ב-3 במרץ 2003 הוא הודיע על פרישה. 
בסוף עונת 2004/5 מונה לראשונה למאמן במכבי נתניה, אך לא הצליח למנוע מהקבוצה לרדת ליגה. עונה לאחר מכן, העלה את הקבוצה חזרה לליגת העל. 

ראובן עטר היה המאמן הראשון שהצעיד את מכבי נתניה לגביע אופ"א. מאז אימן במספר קדנציות נוספות במכבי נתניה (לא נגלה לכם כמה. זאת אחת השאלות!), מכבי חיפה, בית"ר ירושלים ועוד.
 
אוהבים אותך, רובן!
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up