תפריט
ראשי | הולכים קדימה / ניב גולדשטיין

הולכים קדימה / ניב גולדשטיין

הולכים קדימה / ניב גולדשטיין
תחל עונה וברכותיה
אחרי עונה רצופת משברים שבמהלכה נכשלנו במטרת העל והיא לגרום הנאה לאוהדינו, היה עלינו, הנהלת המועדון, למצוא את הנקודה (או יותר) שבה טעינו. היה עלינו לפרק, להרכיב מחדש ולהשלים את הבנייה של הקבוצה הבוגרת של המועדון, והכל בתוך חודש ימים אחד.
כחלק מהליך הפקת הלקחים, חזרנו צעד אחורה, לעקרונות המנחים, ובנינו קבוצה שתבטא שוב את העקרונות עליהם גדלו דורות של אוהדים – משחק התקפה, שחקנים צעירים בעלי זיקה לעיר ולמועדון, חדשנות, ריגוש וחשיבה מחוץ לקופסא.
 
העונה, דאגנו ששחקני הקבוצה הבוגרת יקבלו את המעטפת המקצועית הרחבה והמתקדמת ביותר שניתן להציע והכל, על מנת שכל שחקן יוכל למצות את מירב הפוטנציאל הגלום בו ולבטא את כישרונו בכל דקה ודקה על הדשא.
 
הצוות המקצועי החדש שודרג והורחב וכולל כיום מאמן ראשי, שני עוזרי מאמן, מאמן כושר, מאמן שוערים ושני אנליסטים/ מנתחי מידע. 
במקביל, הצוות הרפואי שודרג וכיום כולל ארבעה פיוזטרפיסטיים ורופא מומחה – אורטופד מנתח.
כחצי מיליון שקלים הושקעו בעונה אשתקד ובעונה הזו ברכישת עזרים וטכנולוגיות מתקדמות שיוכלו לקרב את הסטנדרט של המועדון לכאלה שנהוגים רק באירופה. הכלים שנוספו הינם בתחום הסקאוטינג וניתוח המידע, רפואה, פיזיולוגיה ועוד.
 
בזכות אותם שינויים שנעשו בקיץ, יכולנו להכין וליישם תכנית אימונים חדשה ומתקדמת, בעומסים ועצימות גבוהה אשר מדמה אינטנסיביות של משחק בכל יחידת אימון. 
אין ספק כי לצער כולנו, בספורט קבוצתי מקצועני, כסף משאבים טכנולוגיות והון אנושי לא מבטיח הצלחה מיידית. אולם, אין חולק על העובדה כי כל השינויים שפורטו לעיל מקרבים אותנו לעבר הגשמת שלושת מטרות העל שהמועדון חרט על דגלו (לפי הסדר הכרונולוגי הבא): 
קידום שחקני מחלקת הנוער 
הצלחה והתקדמות מקצועית קבוצתית לאורך כל עונה 
תואר
 
מכבי נתניה, 
הביטי לשמיים, אין גדולה ממך.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up