תפריט
ראשי | "הקהל היה שם תמיד בשבילי ובשביל הקבוצה"

"הקהל היה שם תמיד בשבילי ובשביל הקבוצה"

רועי אלגרבלי
"הקהל היה שם תמיד בשבילי ובשביל הקבוצה"
לקראת חצי גמר גביע המדינה שיערך ביום רביעי הקרוב בין מכבי נתניה להפועל באר שבע, בחרנו לחזור אחורה לחצי גמר גביע המדינה של עונת 2018/19 אשר הפגיש בין מכבי נתניה להפועל חדרה.
 
המשחק נערך בחודש אפריל של שנת 2019, כאשר הקבוצות נפגשו באיצטדיון נתניה. האיצטדיון היה מלא בקהל האוהדים, רובו -קהל הצהוב-שחור של הנתנייתים.
 
שופט המשחק: גל לייבוביץ'.
 
הרכב מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון, ברנקו ורגוץ', דודי תירם, ג'ונתן בורנשטיין, ניקו אולסק, עלי מוחמד, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, גיא מלמד ופאטוס בצ'יראי.
מאמנים: סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה.
עלו מהספסל: יחמיר היקה, סתיו פיניש ויונס מלאדה.
 
בדקה ה-25 של המשחק גבי קניקובסקי זיהה כדור חוזר מהרמת קרן ומחוץ לרחבה בעט כדור שטוח וחזק אשר נכנס לשער היריבה והעלה את הקבוצה ליתרון 1-0. בדקה ה-88 של המשחק פאטוס בצ'יראי החמיץ פנדל. בסיום המשחק מכבי נתניה מסיימת בניצחון 1-0 על הפועל חדרה ועולה לגמר גביע המדינה.
 
כזיכרון מן המשחק הזה בחרנו לערוך ראיון קצר עם בלם הקבוצה באותו המשחק, ואחד מן הבלמים הזרים הדומיננטיים ובוודאי מהאהובים מביניהם שהיו כאן בשנים האחרונות - ברנקו ורגוץ'. הקרואטי בן ה-34 החל עם הקבוצה את הדרך בעונת 2016/17 בליגה הלאומית והיה חלק מהקבוצה עד לסיום עונת 2018/19.
 
ברנקו, קודם כל איך אתה בימים האלו?
 
"לא יכול להגיד יותר מדי דברים רעים בימים האחרונים לשמחתי, תודה לאל".
 
אתה עדיין עוקב אחרי הקבוצה?
 
"כן, ברור, אני עדיין מסתכל על התוצאות של הקבוצה במשחקים שלה ולאחר מכן עוקב אחרי הטבלה והקצב של הנקודות אבל לא מעבר לזה".
 
מה הזיכרונות שלך מהקהל של היהלומים?
 
"אני לא שוכח את הקהל הנהדר באיצטדיון מהרגע הראשון שלי עד הרגע האחרון שלי, בכל הרגעים שלי עד המשחק האחרון הם היו שם תמיד בשבילי ובשביל הקבוצה".
 
יש רגעים מסויימים שאתה זוכר יותר מהמועדון?
 
"כן, יש לי רגע מכל עונה מבחינתי. בעונה הראשונה שלי הרגע הוא בעצם זה שעלינו עם פער של נקודות אחרי שהתחלנו את השנה עם מינוס תשע נקודות. בעונה לאחר מכן הרגע המרכזי היה זה שהבטחנו פלייאוף עליון והעפלנו אליו מאוד מהר יחסית. האירוע השלישי היה המסע לפלייאוף ובגביע אך ההפסד בגביע היה הדבר הרע שהרס את זה".
 
מה אתה זוכר מחצי הגמר נגד הפועל חדרה?
 
"אני זוכר ששיחקנו באיצטדיון שלנו בנתניה עם איצטדיון מלא לגמרי בצופים שלנו. אנחנו ניצחנו שם בתוצאה 1-0 את הפועל חדרה והחמצנו הזדמנות לעלות ליתרון עוד שער כשהחמצנו פנדל. זה היה משחק קשה, משחק צמוד, לא משחק שהיה קל לנו אבל העיקר היה בשבילנו לעלות לגמר. זה מה שחשוב בסוף".
 
משהו לסיום?
 
"אני מאחל שיהיה קרב טוב וחזק מהצד שלנו ושיהיה לנו ניצחון בסוף, אני מקווה מאוד שמכבי נתניה תנצח ותלך עד סוף הדרך ותזכה בגביע גם בסיום העונה הזו".

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up