תפריט
ראשי | "מכבי נתניה תמיד תהיה בלבי"

"מכבי נתניה תמיד תהיה בלבי"

רועי אלגרבלי
"מכבי נתניה תמיד תהיה בלבי"
לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה בכדורגל  - בחרנו לערוך ראיון עם שחקן הקבוצה בעבר, אשר פרש לאחרונה ממשחק פעיל - רומאריו פירס. 
 
פירס ערך 47 הופעות בסך הכל במדי מכבי נתניה, בהם הוא כבש שלושה שערים ובישל שני שערים נוספים. בשאר זמנו בישראל שיחק רומאריו בקבוצות מכבי חיפה ומכבי פתח תקווה. בעונה האחרונה פרש רומאריו ממשחק פעיל לאחר ששיחק בליגה השנייה ברומניה. 
 
אחד השערים הזכורים ביותר של רומאריו במדי מכבי נתניה, אם לא הזכור ביותר בהם הוא השער שנכבש נגד הפועל באר שבע בעונת 2014/15. הקבוצות נפגשו האחת נגד השנייה באיצטדיון נתניה באמצע חודש פברואר. מכבי נתניה עלתה ליתרון בדקה העשירית משער של קאיודה וכך גם הסתיימה המחצית הראשונה. לאחר מכן דובב גבאי השווה ל-1:1, לוי וקאיודה החזירו את היתרון בחזרה ל-1:3. 
 
ואז בדקה ה-86 רומאריו פירס קיבל את הכדור ושחרר בעיטה חזקה וחדה אשר מצאה את חיבורי הקורות של הפועל באר שבע ורשמה שער נהדר ואת השער הרביעי של הקבוצה באותו המשחק (אשר הסתיים לבסוף בניצחון 2-4).
 
רומאריו, איך הימים הראשונים אחרי הפרישה? נהנים?
 
"לא היה לי יותר מדי זמן להינות מהפרישה שלי בגלל שיש לי עוד פרוייקט מחוץ לכדורגל שבו אני מתעסק ואני מפוקס בתוכו ב-100 אחוז. מעבר לזה אני עדיין נהנה מכדורגל בסופי השבוע שלי"/
 
למה פרשת?
 
"בשבילי זה כבר היה די והותר לשחק בכדורגל. התגעגעתי וחיכיתי לזמן שלי עם המשפחה יותר מדי. התקופות בכדורגל של המחנות אימונים, מלונות, נסיעות רבות מקשה מאוד את הנושא של המשפחה והזמן הפנוי". 
 
ספר קצת על התקופה בישראל?
 
"היה לי זמן ממש נהדר בישראל. אני פגשתי בישראל אנשים נהדרים ומדהימים. הייתה לי את ההזדמנות לשחק בקבוצות גדולות עם עניין, תחרות והמון אוהדים. בנוסף זה היה בשבילי נחמד מאוד לבקר את המדינה ולדעת יותר על האוכלוסיה היהודית".
 
איך זה היה בשבילך לשחק במכבי נתניה באותה התקופה?
 
"מכבי נתניה היה המועדון הראשון שהדלתות שלו נפתחו בפניי בישראל. אני מודה למועדון ולקהל על כל הרגעים שהיו לי בו והיו כאלו". 
 
איך היה הקשר שלך עם הקהל והאנשים? 
 
"אני חייב להגיד שעדיין יש לי חברים מהעיר נתניה ואנחנו מדברים עד היום ומשתפים לגמרי חוויות אחד של השני. כאשר עזבתי את המועדון חלק מהקהל חשבו שעזבתי מהחלטה שלי ומהרצון שלי לא לשחק במועדון יותר וזה לא היה המקרה. מעולם לא הייתה לי את האפשרות לדבר איתם ולהסביר להם מה באמת קרה שם. אבל אני עדיין חייב להזכיר שלמרות הכל העיר ומכבי נתניה תמיד יהיו עמוק בתוך לבי". 
 
אתה זוכר את הגול המפורסם שלך נגד באר שבע?
 
"וואו זה היה רגע כל כך מיוחד בשבילי, גם בגלל הגול וגם בגלל שבהתחלה היה לי עניינים מסויימים איתם כאשר נחתתי בישראל. בעקבות זה הגול הזה והניצחון עליהם היה חשוב לי עוד יותר".
 
יש לך עוד זיכרונות מהמשחק מול באר שבע?
 
"אני זוכר את המשחק הזה מצויין, באר שבע לא ראתה את הכדור כל המשחק בגלל המשחק שלנו. היינו לוהטים באותו המשחק והופענו ביכולת שיא". 
 
 
מילים אחרונות לסיום
 
"אני מאחל את כל המזל שיש בעולם למכבי נתניה במשחק הזה. אני עדיין צופה במשחקים ולמרות התוצאות נתניה קבוצה טובה ויש להם סיכוי לנצח במשחק הזה. אני רוצה להגיד משהו מיוחד לקפטן המועדון אביב אברהם, הוא האיש הנכון להוביל ולקחת את הקבוצה לגמר הגביע!"
 
יאללה נתניה!
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up