תפריט
ראשי | סיכום הניצחון על מ.ס אשדוד

סיכום הניצחון על מ.ס אשדוד

רועי אלגרבלי
סיכום הניצחון על מ.ס אשדוד
ביום שבת, מכבי נתניה התארחה למשחק חוץ באיצטדיון ה-י״א באשדוד למשחק במסגרת המחזור ה-25 בליגה. המשחק הגיע לאחר הפסד 2-1 של מכבי נתניה במסגרת הליגה להפועל חיפה וניצחון 1-2 במסגרת שמינית גמר גביע המדינה על הפועל ירושלים בבית. 
 
הרכב הקבוצה: ניראון, ג’אבר, סאבה, בן שבת, אואמו, אינו, פלקושצ׳נקו, זערורה, בילו, רוטמן וזלטאנוביץ׳. 
 
מאמן: גיא צרפתי. 
 
מהלך המשחק: 
 
סדקה השמינית של המשחק עומר ניראון לקח כדור נהדר מכנעאן. עשר דקות חלפו וניראון שוב מנע יתרון ביתי לאשדודים. בהמשך המחצית הראשונה ניראון עצר עוד שני כדורים מסוכנים אשר שמרו על שער הקבוצה ריק משערים. 
 
דקה לפני סיום המחצית הראשונה מקסים פלקושצ׳נקו הקפיץ כדור אל עוז בילו שמטווח קצר בעט על השוער ופספס הזדמנות להעלות את הקבוצה ליתרון. זמן קצר לאחר מכן שופט המשחק סיים את המחצית הראשונה על תוצאת תיקו מאופסת.
 
בדקה ה-60 פלקושצ׳נקו העביר כדור אל רוטמן שבנגיעה העביר רוחב למרכז ובר כהן בנגיעה חכמה לפינה הנגדית עשה את הראשון של מכבי נתניה, 1:0. 
 
חמש דקות חלפו מקסים פלקושצ׳נקו בעט כדור שנחסם בהגנת היריבה, אך השתלט על הכדור החוזר ושחרר כדור חד וחזק אל הרשת של הרוש, 2:0 מכבי נתניה. 
 
דקה לאחר מכן טנקו נשלח למצב לא רע ובעט כדור טוב שנבלם על ידי השוער של היריבה. עמוק בתוך תוספת הזמן איתמר שבירו נשלח לאחד על אחד מול הרוש אך לא היה מרוכז ופספס הזדמנות לכבוש את השלישי של הקבוצה. 
 
בסיום המשחק מכבי נתניה מנצחת באיצטדיון ה-י״א בתוצאה 2-0 משערים של בר כהן ומקסים פלקושצ׳נקו. 
 
הניצחון הינו הניצחון הראשון של הקבוצה ברצף המשחקים האחרון כאשר הקבוצה לא ניצחה כבר שבעה משחקים ברציפות. המשחק הבא של הקבוצה ישוחק נגד הפועל חדרה. 
 
יאללה נתניה! 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up