תפריט
ראשי | לקראת מ.ס אשדוד – ערן לוי האריך חוזה, רוזנסקי חתם

לקראת מ.ס אשדוד – ערן לוי האריך חוזה, רוזנסקי חתם

לקראת מ.ס אשדוד – ערן לוי האריך חוזה, רוזנסקי חתם
מכבי נתניה ערכה הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה הביתי בשבת מול מ.ס אשדוד. סלובודאן דראפיץ' וערן לוי השיבו לשאלות הכתבים, וכמובן שנושא השיחה העיקרי היה הקפטן, שהאריך את חוזהו בקבוצה לפחות עד לתום העונה הבאה. לוי התייחס לחתימה ולמו"מ שקדם לה:
 
"אין שמח ממני להאריך חוזה פה במועדון, זה היה ברור מאליו שאני רוצה להישאר. המועדון לפני כמה שבועות כבר רצה, היו כמה דברים קטנים שעיכבו את החתימה, אבל בסוף הסתדרנו. העדפתי את מכבי נתניה על פני קבוצות אחרות, והיו כאלה שרצו שאעבור אליהן. שמח שהמועדון נותן לי את ההזדמנות בכל פעם מחדש להוכיח מה אני צריך לעשות ואיך לעשות, כדי להחזיר על המגרש. לגבי המו"מ? מו"מ זה לגיטימי לכל שחקן, זה לא דבר רע. לא תמיד הצדדים מסכימים וזה בסדר, לכן זה מו"מ. הכל נעשה על הצד הכי נעים ויפה שיש. מאוד מאושר ושמח שהכל הסתיים כפי ששני הצדדים רצו. מסיים עונה חמישית פה, ואתחיל עונה שישית בעזרת השם. אני פה בזכות הצוות המקצועי, סלובו, שי, עופר, יניב. מכבי נתניה זה הבית באמת, זה לא עוד משפט שאומרים כקלישאה".




המאמן סלובודאן דראפיץ' הגיב גם הוא לחתימה של לוי: "מברך את ערן שנשאר אצלנו. להיות 6 עונות במועדון.. לפעמים אתה מסתכל על שחקן ואומר "הוא עבר בכל עונה מועדון וזה מעיד על אופי", ופה זה בהחלט מעיד על האופי של ערן, כי לא קל להישאר 6 עונות במקום אחד, בטח כשקיבל תמיד עוד הצעות. מאחל לערן ולנו שנמשיך ככה גם בעונה הבאה".
 
הבוקר חתם בקבוצה ג'ייק רוזנסקי, קשר התקפי מארה"ב, ויהיה חלק מהמועדון לפחות עד תום העונה.
 
לגבי הצטרפותו אמר דראפיץ': "אנחנו מסתכלים מעבר לים, כי אנחנו לא רוצים להביא לפה מושאלים. הגיע שחקן אמריקאי, מוכשר מאוד, ראינו אותו במשחק אימון והתרשמנו מאוד שי ואני. זו השקעה לטווח ארוך. אין לי ספק שהוא ישתלב פה, כולם עוזרים לו ומקבלים אותו כמו שצריך. מדובר בצעיר בן 21, עם המון מוטיבציה וכישרון, צריך עוד להתחזק והתרגל לקבוצה, ואני בטוח שנקבל ממנו תפוקה על המגרש".
 
 
 
לקראת המשחק בשבת תחסר הקבוצה את אביב אברהם וקובי מור המורחקים. ברנקו ורגוץ עדיין לא מתאמן באופן סדיר, כמו גם עלי מוחמד וגיא גרוס הפצועים.
 
קופות האצטדיון תפתחנה בשעה 15:15 בשבת, והכניסה תתאפשר החל בשעה 16:45.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up