תפריט
ראשי | הכירו את ג'ייק רוזנסקי, שחקנה החדש של מכבי נתניה

הכירו את ג'ייק רוזנסקי, שחקנה החדש של מכבי נתניה

הכירו את ג'ייק רוזנסקי, שחקנה החדש של מכבי נתניה
ג'ייק רוזנסקי, קשר התקפי, חתם אמש (חמישי) במועדון עד לסיום העונה, עם אופציה להארכת החוזה בעונה נוספת. לאחר החתימה ערכנו שיחה קצרה, במהלכה סיפר על עצמו ועל הציפיות להמשך העונה:
 
ספר לנו קצת על עצמך:
 
אני בן 21, ממרילנד ליד ווישנגטון הבירה. שיחקתי באוניברסיטת מרילנד, בדיוק סיימתי. ההורים נולדו ברוסיה, עברו לארה"ב ואני נולדתי שם.
 
אני בן 21, גר במרילנד, ושיחקתי באוניברסיטת מרילנד. שני ההורים שלי נולדו ברוסיה ועברו לארה"ב, ושם אני נולדתי. עד כה לא שיחקתי מחוץ לארה"ב, וזו עבורי הזדמנות נהדרת. מתרגש להיות פה.
 
כיצד שמעת על מכבי נתניה ואיך הגעת לפה?
 
בקיץ שיחקתי במכביה, זה היה הביקור הראשון שלי בארץ. אהבתי כל רגע פה, זה היה הטיול הכי טוב של חיי – שילוב של כדורגל וכיף. בנוסף זכינו בזהב, וכבשתי שלושער בגמר, כך שהחוויה הייתה מושלמת. זכיתי להכיר את הארץ, ורציתי לחזור ולשחק פה אחרי שאסיים את הלימודים. ברגע שהגיעה ההזדמנות להבחן במכבי נתניה ידעתי שזה הצ'אנס שלי להשיג את המטרה.
 


מה דעתך על העיר עד עכשיו?
 
העיר ממש יפה! לא גרתי מעולם קרוב לים, כך שעבורי זה מדהים. יש לי פה משפחה בעיר שפגשתי בפעם הראשונה, אז הם עוזרים לי גם כן להקלט.  המשחקים של הקבוצה שראיתי עד כה היו ממש טובים, נהניתי לצפות בקהל. יש אווירה מטורפת ביציעים, כבר לא יכול לחכות לעלות על הדשא ולשחק מול הקהל הזה באצטדיון.
 
מה הציפיות שלך להמשך העונה?
 
לא שיחקתי בקבוצה מקצוענית עד כה, ואני רוצה לתת הכל ולהתקדם וללמוד. יש בי רעב גדול להצליח, ועד היום השגתי בזכות עבודה קשה את המטרות שלי בכל קבוצה בה שיחקתי. הציפיות הן להשתלב במועדון, ולהצדיק את הצ'אנס שקיבלתי. דיברתי הרבה עם שי, ואתמול עם סלובו כשחתמתי, תיאמנו ציפיות ומה עלי לעשות כדי להשתפר ולעזור לקבוצה. הם ראו שאני שחקן טוב, ואני רוצה להחזיר להם על המגרש.
 
 
 
ניקו אולסק הגיע מארה"ב והצליח. אתה נעזר בו? הוא נותן לך עצות?
 
ברגע שהגעתי היכרתי רק את דניאל כהן, המגן של הפועל פ"ת שגם כן הגיע מארה"ב. פה הכרתי את ניקו, והוא ודניאל חברים טובים. שניהם עוזרים לי המון, כיף שיש מי שמסייע להרגיש בבית. גם השחקנים הישראלים גורמים לי להרגיש חלק מהקבוצה, והיו נחמדים אלי מהרגע בו התחלתי להתאמן, והבוקר כולם בירכו אותי ואמרו לי מזל טוב על החתימה. שמח שיש פה אנשים טובים שעוזרים לי.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up