תפריט
ראשי | מחלקת התאוששות ע"ש קוגבניה - 1:4 מול בית"ר ירושלים

מחלקת התאוששות ע"ש קוגבניה - 1:4 מול בית"ר ירושלים

מחלקת התאוששות ע"ש קוגבניה - 1:4 מול בית"ר ירושלים
אחרי התבוסה הקשה בשבוע שעבר מול הפועל ב"ש, חזרה מכבי נתניה למגרשה שוב, הפעם למפגש מול הטוענת השניה לכתר – בית"ר ירושלים.
בית"ר ירושלים מצידה הגיעה למשחק מעודדת מאוד אחרי איבוד הנקודות של הפועל ב"ש, אשר משמעו – בית"ר תלויה רק בעצמה על מנת לזכות באליפות הליגה, לראשונה מזה שנים.
כבר מתחילת המשחק נראה היה כי צמד המאמנים הנתנייתי למד מטעויות המשחק הקודם, לא לקח סיכונים מיותרים בהגנה והדביק שמירות צמודות לשחקני המפתח של בית"ר. אחרי רבע שעה נפרץ הסכר, בניצוחו של דידיה קוגבניה המצטיין, ועד לסיום המחצית 3 כדורים כבר היו ברשתו של השוער המחליף האומלל של בית"ר, סתיו שושן.  גם כרטיס אדום לא מוצדק ששלף גרינפלד לדיא סבע ושער מצמק של חן עזרא במחצית השניה לא פגמו בשמחת הבייתיים, ולוח התוצאות בסיום הראה ניצחון ענק, יש שיאמרו מפתיע, של מכבי נתניה 1-4.
 
מהלך המשחק:
אוראל גרינפלד שרק לפתיחת המשחק לדרך לעיני כ-10,500 צופים בנתניה.
דקה 15': בהזדמנות הראשונה הממשית שלה במשחק מכבי נתניה כובשת! דידיה קוגבניה קיבל כדור באגף השמאלי, התקדם לכיוון הרחבה והרים נהדר לאביב אברהם שחתך לרחבת ה5 והכניע מקרוב את שוער בית"ר. 0:1 נתניה!
דקה 19':  מהלך כמעט זהה לשער הראשון של נתניה – קוגבניה מרים לדיא סבע משמאל, זה בועט בלי לעצור ומפספס רק במעט את הקורה השמאלית.
דקה 24': מצב מסוכן ראשון לבית"ר – שכטר קיבל כדור טוב בתוך הרחבה אך נגח מעל לשערו של דני עמוס.
דקה 31': דן גלזר בחילוץ כדור נהדר בחלק המגרש של בית"ר, מוצא את דיא סבע שבועט מ27 מ' לשערו של סתיו שושן. השוער מאחר להגיב לטיל של דיא והכדור נוחת ברשת, שער נהדר! 0:2 נתניה!
דקה 39': סאבו מנסה את כוחו בבעיטה מרחוק, כחילה שעמד ברחבה ניסה להסית עם הראש את הכדור החזק אך שלח אותו מעל השער.
דקה 42': ערן לוי שיגר כדור ממרכז המגרש לכיוון הרחבה אל דידיה קוגבניה. האחרון השכיב את קונטה והקפיץ בקלילות מרשימה מעל שוער בית"ר, שער נפלא. 0:3 מדהים לנתניה לקראת המחצית.
דקה 44': ערן לוי מפספס את הבישול השני שלו במחצית הראשונה, לאחר מסירה שמצאה את דיא על סף הרחבה, אך הכדור חולף ליד הקורה הימנית של השער.
 
 
 
מחצית שנייה
דקה 54': בית"ר עלתה למחצית השנייה נמרצת יותר, סירושטיין ניסה את כוחו בנגיחה אך דני עמוס קלט בקלות.
דקה 64': קונטה עלה לעזרת ההתקפה ובדק את ערנותו של עמוס בבעיטה מרחוק, אך זה היה עירני והצליח לעצור את הבעיה.
דקה 78': נתניה התעוררה לקראת סוף המחצית השניה – רוזנסקי המחליף פרץ נהדר לרחבה והשאיר כדור למחליף השני, יונס מלדה, זה התמהמה והכדור חזר לרוזנסקי שהחמיץ מקרוב.
דקה 81': ערן לוי עם בישול שני במשחק – קרן מצוינת ושמירה נוראית בהגנה של בית"ר עזרו לטים הויבך הבלם להבקיע את שערו השני העונה והשני מול בית"ר, בנגיחה חזקה למרכז השער. אוהדי נתניה כחולמים 0:4.
דקה 82': ז'אורז'יניו המחליף של בית"ר העביר כדור רוחב, הכדור נהדף לרגליו של חן עזרא אשר מקרוב הבקיע את שער הניחומים של בית"ר. 1:4.
דקה 84': דיא סבע מקבל את כרטיסו האדום השני העונה – גלישה שלו לעבר קונטה שהתפרשה כמסוכנת ע"י גרינפלד, הביאה להרחקה מיידית של דיא סבע. טעות של גרינפלד.
 
 
 
הרכבי הקבוצות:
מכבי נתניה: עמוס, כחלון, הויבך, תירם, מור, אברהם (רוזנסקי, 73) , גלזר, קוגבניה, סבע, לוי (קייטה, 90) וספורי (מלדה, 67).
בית"ר ירושלים: שושן, גולדברג, כחילה, סירושטיין, קונטה, קריאף, פריירה, סאבו (וארן, 46), עזרא, שכטר (בריהון, 75) וורד (ז'אורז'יניו, 65).
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up