תפריט
ראשי | כרטיס נוער

כרטיס נוער

כרטיס נוער
בן 15, משחק בקבוצת נערים ב' עם המאמן אדם לם
במקור מראש הנקרה השנה עבר לפנימיה
משחק כבלם\קשר אמצע
 
ספר קצת על עצמך
"אני משחק כדורגל מכיתה א', התחלתי בצפון במטה אשר ולפני שנתיים עברתי לנתניה. אני מאוד אוהב את תחום הכדורגל, זה תחום שמאפשר לי להתפתח ולהתקדם ולשאוף למצויינות. אני אוהב מאוד את המשחק הקבוצתי, אנחנו קבוצה מגובשת עם חברים טובים וזה עוזר לנו מאוד להגיע לתוצאות טובות על המגרש.
אני מאוד מעריך את המועדון, את ההשקעה שלו ובעיקר את הצוות המקצועי שמלווה אותנו. המאמן שלי  נותן לי להרגיש שהוא מאמין בי ואני כל הזמן מתקדם מבחינה אישית ומקצועית. וזה משהו  שאני אוהב מאוד במועדון הזה, גם מקצועיות וגם קשר אישי חם".
 
איך אתה מתכונן למשחק?
"לפני משחק אני הולך לישון בשעה מוקדמת, קם מוקדם בבוקר ומקפיד לשתות הרבה מים ולאכול ארוחת בוקר. אני מגיע בזמן למגרש  ומשתדל לעלות לדשא כמה שיותר רגוע ומרוכז".
 
שחקן שאתה מעריך?
"שחקן שאני מאוד אוהב הוא לוקה מודריץ'. אני אוהב את המשחק שלו, את הביטחון והמנהיגות שהוא מגלה על המגרש. אני לומד ממנו הרבה כקשר ואוהב את השקט והצניעות שלו ואת זה שהוא מוכן לעשות הכל על המגרש בשביל הקבוצה שלו".
 
שאיפות בעתיד?
"החלום שלי הוא קודם כל להמשיך כל הזמן להשתפר ולהתקדם ולהיות שחקן משפיע בקבוצה שלי.  אני מאוד רוצה להגיע לשחק בבוגרים ושואף להיות שחקן נבחרת ישראל. אני מוכן תמיד להמשיך לעבוד קשה ולהתמיד כדי להגשים את החלומות שלי"
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up