תפריט
ראשי | תיקו בדרבי השרון

תיקו בדרבי השרון

תיקו בדרבי השרון
אחר הניצחון המשכנע במחזור שעבר 3-0 על הפועל עכו רצו היהלומים להמשיך ברצף הניצחונות גם מול הפועל רעננה בדרבי הקטן של אזור השרון.
 
מכבי נתניה פתחה את המשחק טוב והגיע למספר מצבים כשרק דקה לסיום המחצית הראשונה השכילה לכבוש משערו של מלך שערי הליגה, דיא סבע, שכבש את שערו ה-14 העונה.
 
הפועל רעננה של מנחם קורצקי חזרה למשחק ואף עלתה ליתרון משערים של עדי נימני, שחקן הבית של היהלומים לשעבר, ושמעון אבוחצירה.
 
טעות קשה של שוער רעננה אסף צור החזיר את נתניה למשחק לבסוף חתם את תוצאת הסיום 2-2.
 
מהלך המשחק:
 
מנשה משיח הוציא את המשחק לדרך באיצטדיון היהלום לעיני כ 5900 צופים.
 
דקה 13: נראה כי רעננה הגיעה מוכנה למשחק וכבר מהפתיחה הציגה מתפרצות שכמעט הביכו את ההגנה הנתנייתית, כדור רוחב מסוכן של שמעון אבוחצירה שכמעט ומצאה את מוחמד שכר אך דני עמוס היה ערני והדף את הכדור.
 
דקה 25: אלחסן קייטה קיבל את הכדור ברחבה והוריד לקפטן ערן לוי, האחרון ניסה לבעוט בעיטה מתוחכמת אך הכדור שלו הלך הרחק מהשער.
 
דקה 37: עוד מצב מסוכן לזכותה של הפועל רעננה, מוחמד שכר פרץ לרחבה, חלף על פני טים הויבך והעביר רוחב שהורחק לא טוב ע"י ההגנה הנתנייתית, הכדור הגיע לנמניה ניקוליץ' שבעט בנגיעה כדור אדיר שחלף סנטימטרים ספורים מעל שערו של דני עמוס.
 
דקה 45: בניגוד למהלך המשחק נתניה עולה ליתרון 1-0! אביב אברהם המצוין חילץ כדור נהדר מעדי נמני ובנגיעה שלח את דיא סבע לאחד על אחד מול אסף צור, מלך שערי הליגה לא התבלבל וקבע 1-0 צהוב. שער 14 העונה לקשר.
 
דקה 47: כדור חופשי של ערן לוי מ25 מטרים נעצר בידיו של אסף צור הצעיר.
 
דקה 59: אביב אברהם המצטיין במגרש קיבל את הכדור באגף שמאל, חתך לרחבה ובעט בעיטה גדולה שהכניעה את השוער אסף צור אך נעצרה במשקוף ובקורה. איזו הזדמנות גדולה להכפיל את היתרון של מכבי נתניה!
 
דקה 63: חילוף ראשון של מנחם קורצקי. מוחמד שכר שדווקא היה מהטובים בשורות רעננה יוצא ובמקומו נכנס כארם ארשיד הצעיר.
 
דקה 64: השיוויון של רעננה מגיע 1-1! דווקא בדקות טובות של נתניה רעננה משווה. כדור כדור שהוגבה לרחבה הורחק לא טוב ע"י ההגנה המעט רדומה של הנתנייתים, הכדור הגיע לעדי נמני המגן הרענני אקס מכבי נתניה שמול שער חשוף כבש ולא חגג לזכר אותם ימים בצהוב.
 
דקה 65: מיד לאחר שער השיוויון חילוף של דראפיץ' וברדה, הקפטן ערן לוי מפנה את מקומו לעדן שרם החלוץ.
 
דקה 70: מהפך של רעננה! 2-1! כדור חופשי מצוין של ניקוליץ' מצא את ראשו של שמעון אבוחצירה שנגח את הכדור לרשת של דני עמוס. הלם ביהלום!
 
דקה 74: חילוף התקפי של דראפיץ' וברדה, ניקו אולסק מפנה את מקומו לריביירו החלוץ הצעיר.
 
דקה 78: 2-2! איזה משחק נהדר! פריצה של ריביירו מאגף שמאל לרחבה הסתיימה בבעיטה חלשה של החלוץ הצעיר, הכדור פוגל בעמנואל אמבולה מגנה של רעננה ומשנה כיוון, השוער אסף צור תופס את הכדור והשמיט אותו לשערו הוא. שער עם המון מזל והתודות לשוער רעננה.
 
דקה 79: חילוף אחרון של נתניה עדי קונסטנטינוס נכנס במקומו של אלחסן קייטה.
 
דקה 80: חילוף ברעננה, ירדן כהן נכנס במקומו של תומר סוויסה.
 
דקה 82: איזו הזדמנות גדולה לרעננה לעלות ל3-2! ניקוליץ' הגביה כדור נהדר לרחבה, שוקרני נגח כדור שהכניע את  עמוס וניתז למשקוף ולא נכנס, חגי גולדנברג המגן הנתנייתי הגיע ראשון לכדור ובבעיטה וירטואוזית הרחיק את הכדור רגע לפני שנדחק לרשת.
 
דקה 90: השופט מנשה משיח הוסיף 4 דקות ובסיומן שרק לסיום המשחק.
 
 
 
הרכבי הקבוצות:
 
מכבי נתניה: דני עמוס, חגי גולדנברג, טים הוייבך, ברנקו ורגוץ', קובי מור, ניקו אולסק(לאנדרו ריביירו 74'), אביב אברהם, דן גלזר, דיא סבע, ערן לוי©(עדן שרם 65') ואלחסן קייטה(עדי קונסטנטינוס 79').
 
 
 
הפועל רעננה: אסף צור, עדי נמני, בן והבה, אלי בבייב, עמנואל אמבולה, בן בנימין©, רועי שוקרני (שניר שוקר 90'), נמניה ניקוליץ', מוחמד שכר(כארם ארשיד 60'), שמעון אבוחצירה ותומר סוויסה (ירדן כהן 80').
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up