תפריט
ראשי | 1-2 על בית''ר י-ם במשחק אדיר

1-2 על בית''ר י-ם במשחק אדיר

מיתר פנדריק

מכבי נתניה חזרה לאצטדיון היהלום לאחר ההדחה הכואבת בגביע מול מ.ס. אשדוד למשחק קשה מול בית''ר ירושלים הלוהטת. הצהובים ידעו כי זהו משחק קריטי במלחמה על הפלייאוף העליון וכי הפסד יוביל לקרב ''על 6 נקודות'' מול קריית שמונה במחזור הקרוב.
במסגרת ההכנות, הוקרן לשחקנים סרטון מוטיבציה שהזכיר להם את המשחקים והרגעים היפים של הקבוצה במהלך העונה, במטרה לדרבן אותם לחזור לשחק את הכדורגל שהלהיב את כולם. וזה עבד.

 

22222222

 

למרות החיסרון של עלי מוחמד, אלחסן קייטה, ברנקו ורגוץ' ולאנדרו ריביירו, היהלומים יצאו כמו מלוע של תותח. אפילו פנדל (גבולי) שנשרק לטובת בית''ר י-ם כבר בדקה ה-4 לא ריגש את השחקנים שהשתלטו מהר על המשחק ובעזרת גול אדיר של הקפטן, ערן לוי, כבר כדקה לאחר הפנדל ובישול נוסף להויבך, קבעו 2-0 מוקדם. וארן רק צימק וזה 2-1 חשוב לנתניה במשחק כדורגל נפלא.

מהלך המשחק:

אלי חכמון הוציא לדרך את המשחק לעיני 10,500 צופים באצטדיון היהלום.

דקה 4': חן עזרא חדר לרחבה מאגף שמאל, ויקי כחלון נצמד אליו והשופט אלי חכמון החליט לשרוק לכדור עונשין מ-11 מטר. קלאודימיר ניגש לבעוט את הפנדל ודני עמוס בעצירה גדולה מנע 1-0 מוקדם לבית''ר י-ם.

דקה 6': איזה משחק! דקה בלבד לאחר הפנדל, נתניה יוצאת קדימה, סבע השאיר כדור לערן לוי, שמ-35 מטרים הניף את רגל שמאל ושלח כדור שקליימן יכול היה ללוות רק במבט. 1-0 לנתניה.

דקה 33': אביב אברהם השאיר לקוגבניה כדור עם עקב גאוני, הפעם קליימן היה ערני והרחיק לקרן.

דקה 34': ערן לוי ניגש להרים את הקרן, הגביה כדור שחתך את כל פוקדי הרחבה ונחת ישירות על הראש של הויבך, שעם נגיחה בעוצמה של בעיטה הרעיד את הרשת. 2-0 לנתניה!

 

33333

 

דקה 45+1': זה כבר כמעט 3-0. דיא סבע בעט בעיטה חופשית מכ-25 מטר והכדור חלף סנטימטרים בודדים מהמסגרת.

מחצית שנייה

דקה 75': הויבך מצא את עצמו באגף השמאלי של החלק הקדמי, הגביה כדור נפלא לאביב אברהם שנגח מעט מעל השער.

דקה 77': שוב זה הקפטן, שמציג משחק אדיר. לוי הוציא קרן שטוחה לדן גלזר שהיה על ה-16, גלזר החזיר ללוי שסובב לחיבור ופגש את המשקוף.

דקה 78': חן עזרא חשב שחכמון לא ישים לב שהוא שם רגל לויקי כחלון בלי כדור, אבל השופט הבחין בכך ושלף לעברו את הכרטיס האדום. התסכול של עזרא עולה לו במקלחת מוקדמת. בית''ר ב-10 שחקנים.

דקה 86': ג'ייק רוזנסקי מחליף את אביב אברהם המעולה ורושם הופעת בכורה במדי מכבי נתניה.

דקה 89': בריהון ניצל חוסר ערנות בהגנת נתניה ומתוך הרחבה הניח את הכדור על הראש של וארן, שמעמדה נוחת קבע 2-1, זו גם תוצאת המשחק.

 

הרכבי הקבוצות:

מכבי נתניה: עמוס, גולדנברג, הויבך, תירם, כחלון, גלזר, אולסק, אברהם (רוזנסקי, 87'), לוי (שרם, 90+2'), סבע וקוגבניה.

בית''ר ירושלים: קליימן, קונטה, כחילה, סירושטיין, הייסטר, פריירה, קריאף, סאבו (בריהון, 69'), עזרא, שכטר (ז’אורז’יניו, 68') ו-וארן.

 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up