תפריט
ראשי | אביב ויונס במפגש עם נערים ג'

אביב ויונס במפגש עם נערים ג'

אביב ויונס במפגש עם נערים ג'
אמש נערך מפגש בין שחקני הקבוצה הבוגרת, אביב אברהם ויונס מלדה, לבין שחקני קבוצת נערים ג' בהדרכתו של המאמן עודד ברנע, כחלק מחיבור שחקני הקבוצה הבוגרת לשחקני מחלקות הנוער.

אביב סיפר על המעבר מעפולה, בה גדל, לנתניה, והתאקלמותו במחלקה ובפנימיית אורט, על הרצון להתקדם ולהגיע לקבוצה הבוגרת: "ברגע שעליתי לבוגרים עשיתי סוויץ' בראש, והבנתי שמעתה זו העבודה שלי ואני חייב להמשיך לעבוד קשה ולהתקדם. אני מצפה לעונת הפריצה שלי בליגת העל ולקחת תואר עם הקבוצה, החלום שלי לבסוף זה להגיע לאירופה".
 
יונס הוסיף כי תפיסת העולם שלו השתנתה ברגע שעבר לבוגרים, כולל ההתייחסות לאימונים ולחדר הכושר: "אסור לסמוך רק על הכישרון ויש צורך בעבודה קשה גם במגרש וגם לאחר האימונים. חשוב להקשיב למאמנים ולצוות המקצועי ולהיות ממושמעים גם על המגרש וגם מחוצה לו".
 
על השאלה איך משלבים לימודים ואימונים בצוותא, ענה אביב: "סיימתי עם בגרות מלאה, לבסוף לא כל אחד יוצא שחקן כדורגל מקצועי שהכדורגל מהווה את מקור הפרנסה הראשי שלו, חשוב גם לחשוב על המחר ולהיות עם בגרות מלאה או תואר בהמשך, כי קריירת המשחק היא קצרההלימודים גרמו לי להיות מרוכז יותר וטוב יותר בהבנת הכדורגל והאימונים, קל לי להבין את מה שמצפים ממני בתרגילים".
 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up