תפריט
ראשי | מכבי נתניה באה לשכונה #2

מכבי נתניה באה לשכונה #2


#מכבי_נתניה_באה_לשכונה הוא פרויקט חברתי חדש של המועדון, שימשך לאורך עונת המשחקים. שמנו לנו למטרה לקרב בין השחקנים בקבוצה הבוגרת - לילדים בקהילה; כאלה שחולמים להיות חלק מחוויית הכדורגל באצטדיון, אך לא תמיד התנאים מאפשרים להם.
 
כמו שאומר הביטוי, אם מוחמד לא בא אל ההר - ההר יבוא אל מוחמד: במסגרת המיזם מאמץ מועדון כדורגל מכבי נתניה חוג של כ-70 ילדים ממתנ"סים בעיר, איתם שחקני הקבוצה הבוגרת ייפגשו על בסיס קבוע. 
 
במסגרת המפגשים השחקנים יכירו את ילדי החוג, ישתפו אותם בחוויות ובניסיונם האישי והמקצועי, יספרו על קשיים, הצלחות, הגשמת שאיפות וכמובן - ישחקו איתם כדורגל. המטרה היא הענקת חוייה מעצימה, מעודדת, ומקשרת בין כל שכבות האוכלוסיה בעיר לבין המועדון שלנו.
 
במפגש הראשון בסדרה, שהתקיים בתחילת נובמבר במתנ"ס בעיר, שחקני הקבוצה דני עמוס, יונס מלדה, דידייה קוגבניה, מוטי ברשצקי וגבי קניקובסקי חילקו לילדים מקסימים ונרגשים סט אימון מלא עם גרביים תואמים, כמו של שחקני הקבוצה הבוגרת, והזמינו אותם למשחק היכרות (לחצו פליי).
 
במפגש השני בסדרה, שהתקיים בסוף דצמבר, שחקני הקבוצה דולב אזולאי וגבי קניקובסקי, שיחקו עם הילדים מספר משחקונים ועבדו איתם על טכניקת החזקת כדור, מסירה והבקעה. הנוכחים סיפרו על שיתוף פעולה נפלא עם הילדים, שהבטיחו להתמיד ולהוכיח את עצמם "עד שיהיו כמו דולב וגבי". 
 
 
כולנו בציפייה גדולה להמשך האינטראקציה, נעדכן כאן באופן קבוע על קורות #מכבי_נתניה_באה_לשכונה.
 
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up