תפריט
ראשי | משחק רב אירועים הסתיים ב-2:2 מול אשדוד

משחק רב אירועים הסתיים ב-2:2 מול אשדוד


אחרי ההפסד במשחק החוץ למכבי ת"א, אשר לווה בתחושת קיפוח, הגיעה מכבי נתניה למשחק ביתי מול מ.ס. אשדוד במטרה לחזור למסלול הנצחונות ולהשכיח את אותו משחק.
 
אל עלי מוחמד וברנקו ורגוץ' הפצועים, הצטרפו אביב אברהם (צהובים) וקובי מור (אדום) וצוות המאמנים נאלץ להסתדר בהרכב חסר כשחגי גולדנברג פותח כמגן שמאלי וקוגבניה הוצב במקום אברהם.
 
המחצית הראשונה התנהלה על מי מנוחות ברוב שלביה והסתיימה עם שער של קוגבניה שהעיר את אצטדיון היהלום קצת לפני הירידה לחדרי ההלבשה.
 
המחצית השנייה הייתה כבר אופרה אחרת, החמצת פנדל של מבשל השער הראשון, ערן לוי, הובילה ליציאה קדימה של אשדוד ולמהפך תוך דקה אחת בלבד. לחץ כבד של נתניה הוביל לפנדל נוסף וכרטיס אדום שהשאיר את אשדוד ב-10 שחקנים, הקפטן החמיץ גם את הפנדל השני ואז הגיע קוגבניה שעם צמד קבע את תוצאת המשחק.
 
מהלך המשחק:
 
רועי ריינשרייבר הוציא לדרך את המשחק לעיני 4,275 צופים באצטדיון היהלום.
 
דקה 35': כדור קרן של אשדוד הגיע לתוך הרחבה ונגיחה חלשה של פיליפנקה חלפה סנטימטרים ליד הקורה של עמוס
 
 
דקה 44': מתפרצת מסוכנת של נתניה אחרי מסירה ארוכה של ערן לוי לסבע מצאה את קוגבניה קרוב לשער בזווית מעט קשה, הבעיטה שלו לפינה הרחוקה הייתה קרובה אך בחוץ.
 
דקה 45': הפעם קוגבניה לא התבלבל. חילופי מסירות נאים בהתקפת נתניה הסתיימו במסירה חדה של ערן לוי לתוך הרחבה לכיוון קוגבניה שעם בעיטה חזקה לא השאיר לג'רפי סיכוי. 1-0 לנתניה שנייה לפני הירידה למחצית.
 
מחצית שנייה
 
דקה 49': סבע בעט כדור חזק לידיו של אספה וריינשרייבר הורה על כדור עונשין מ-11 מטר. ערן לוי ניגש לבעוט והבעיטה החזקה שלו פגשה רק את הקורה. עדיין 1-0.

 
דקה 60': הגבהה של אשדוד נהדפה אל מחוץ לרחבה ושם מצאה את יעקובוביץ', שנכנס בסה"כ 4 דק' קודם לכן, הקשר שיגר בעיטה ישירות לפינת השער של עמוס וסידר שיוויון לאשדוד. 1-1.
 
דקה 61': עברה דקה משער השוויון של אשדוד וזה כבר 2-1. מאוריסיו שיחק עם הכדור ברחבה עד שהגיע במהירות קינדה, החלוץ השאיר לו את הכדור ולקינדה נותר רק לגלגל אותו לפינה הרחוקה.
 
דקה 74': קוגבניה הגביה כדור קרן לתוך הרחבה והויבך נתפס ע"י גנב. ריינשרייבר שרק לפנדל נוסף לזכות נתניה וצהוב שני לגנב שלח אותו החוצה. שוב ערן לוי הוא שניגש לבעוט את הפנדל, ג'רפי הימר נכון, פנדל נוסף של הקפטן בחוץ.
 
דקה 87': מתפרצת מהירה של נתניה, דיא סבע פרץ דרך האמצע, מצא את קוגבניה באגף הימני והקשר כבש בקור רוח את השני שלו. 2-2 וזו גם תוצאת הסיום.
 
 
 
הרכבי הקבוצות:
 
מכבי נתניה: עמוס, כחלון, הויבך (בדש, 85'), תירם, גולדנברג, גלזר, אולסק (ריביירו, 66'), קוגבניה, לוי (שרם, 77'), סבע וקייטה.
 
מ.ס. אדוד: ג'רפי, בן זקן, גנב, פיליפנקה, ברוצ'יץ', אדרי (יעקובוביץ', 57'), אספה, קינדה (פיבן, 78'), מושל, אלקה (ג'אן, 68'), קרודיירו.
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up