תפריט
ראשי | מקבלים את השנה החדשה

מקבלים את השנה החדשה

מקבלים את השנה החדשה
מועדון כדורגל מכבי "קשרי תעופה" נתניה ערך אמש את טקס הרמת הכוסית המסורתי לכבוד השנה החדשה במלון "מרגוע" בעיר. 
באירוע נכחו עובדי המועדון, הצוות המקצועי, השחקנים, נותני חסות ומנכ"ל מנהלת הליגות בכדורגל, מר ניקולס לב. 
 
ניב גולדשטיין, מנכ"ל המועדון, בירך את הנוכחים ונשא נאום קצר במהלכו ציין כי: "בעונה שעברה, הגשמנו הרבה מעבר למטרות שהצבנו לפנינו בתחילת הדרך - הן מבחינה ניהולית והן מבחינה מקצועית, הן במחלקת הנוער והן בקבוצה הבוגרת. 
באופן טבעי, העונה הציפיות מאיתנו מבית ומחוץ, הינן להמשיך ולהשתפר. 
כעת, אנו עומדים בפתחה של עונת המשחקים החדשה. עונה מאתגרת ורוויות אתגרים ויעדים חדשים. על מנת שנוכל להמשיך ולפרוץ גבולות, עלינו לחזור למקורות ולערכים שלנו, בזכותם עשינו במהלך השנתיים האחרונות את הבלתי יאומן. אוי לנו אם נשכח, כי אך ורק בזכות ערכים של עזרה הדדית, כבוד, פרגון ובעיקר משפחתיות חום ואהבה, הגענו לאן שהגענו וגרמנו לכל המדינה לדבר עלינו. הפכנו למועדון מעורר השראה והוכחנו שמקומנו בצמרת הכדורגל הישראלי. 
אם חשבנו שבעקבות ההצלחה האדירה הזו, יהיה לנו קל יותר בעתיד - טעינו. כאינדווידואל, אנחנו לא שווים כלום, רק ביחד, כמשפחה אחת, נכבוש פסגות שבחלומות הוורודים ביותר שלנו לא חלמנו שנוכל להגיע אליהן. בואו נשמור על החיבוק והמשפחתיות - כי לכולנו יש אינטרס אחד בלבד - האינטרס של המועדון הענק הזה שנקרא מכבי נתניה".
  
אייל סגל, יו"ר המועדון והבעלים נשא גם הוא דברים ואמר: "כשהגעתי לפני שנתיים וקצת, המטרה שלי היתה לבנות קהילה מאוחדת סביב המועדון, כדי לבנות קהילה שכזו, חייבים להיות רגישים לפרטים הקטנים ביותר - מהפרט הקטן של דאגה לשחקן רכש זר שמגיע לארץ ועד לדאגה אמיתית לילדים הבאים מכל קצוות הארץ למחלקת הנוער המפוארת של המועדון כדוגמת שחקני הקבוצה הבוגרת שהגיעו למועדון בגיל נערים, אביב אברהם מעפולה ויונס מלדה מהקריות. אם כל אחד ואחת מהשחקני המועדון, המאמנים והעובדים ידאגו האחד לשני, אני סמוך ובטוח כי נמשיך לפאר את שמו הנהדר של המועדון, שם אותו יצרנו בעבודה קשה ומשותפת".
 
מנכ"ל מנהלת הליגות, מר ניקולס לב, נשא דברים גם הוא ואמר: "אתם ברי מזל שנפלה בחלקכם הזכות לשחק כדורגל ובמיוחד במועדון המיוחד הזה, מועדון בו הבעלים והמנכ"ל דואגים לאינטרסים של הכדורגל הישראלי בכלל ושל המועדון הזה בפרט. כיף לבוא ולראות את מכבי נתניה. אני מאחל לכם הצלחה בהמשך ושתמשיכו לשמור על המקצועיות המאפיינת אתכם ועל הב"יחד" הייחודי שקיים במועדון הזה."
 
חלק מהמתנות לחג - ספר
 
הנהלת מועדון הכדורגל מכבי "קשרי תעופה" נתניה מודה מקרב לב למר שמוליק שקרק על האירוח המופלא של צוות מלון "מרגוע" ומאחל שנה טובה ומוצלחת לכל אוהדי הקבוצה!
 

טבלת ליגת הבורסה לניירות ערך

קבוצה מש' נקודות
7 הפועל ירושלים 26 31
8 הפועל חדרה 27 31
9 מכבי פ"ת 27 30
10 מכבי נתניה 26 28
11 הפועל תל אביב 26 26
12 בית"ר ירושלים 26 25
13 מ.ס אשדוד 26 22
לטבלה המלאה>
פרסומתפרסומת
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
חסות
ווינר    מנהלת הליגה לניירות ערך
powered by Art-Up